حرف های دانشجوپسند روحانی

حجت الاسلام حسن روحانی در نشستی با جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران به بررسی نکاتی در خصوص شرایط کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوریو پرداخت.

 رییس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پایداری حاکمیت صرفا در پیوند با مردم تحقق می یابد گفت: همه مردم باید از حقوق اساسی بصورت برابر برخوردار باشند و هر دولتی باید حقوق ملت را در الویت برنامه های خود قرار دهد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، روحانی تصریح کرد: انتخابات وجه مردم سالارانه جمهوری اسلامی ایران و ترجمان اراده ملت است.

 وی با بیان اینکه دانشجویان سرمایه های کشور هستند که می توانند در همه زمینه های مدیریتی به مسوولان کمک کنند گفت: فضای جامعه نباید به گونه ای باشد که انتقادات دانشجویان و انتظارات معمول آنها تخطئه شود.

 روحانی تاکید کرد: خواست جامعه دانشگاهی ایجاد یک فضای آرام برای ایجاد نشاط و پویایی در دانشگاه است و در حال حاضر مهمترین دغدغه سیستم آموزشی کشور باید برای طیف ارزشمند دانشجویان فراهم شود.

 دکتر حسن روحانی  با بیان اهمیت وجود احزاب فعال و پویا در جامعه تاکید کرد: باید احزاب سیاسی به عنوان مبانی حاکمیت و مردم در چارچوب قانون توسعه یابند.

 کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: آزادی قلم حافظ حقوق انسانهاست و برای حفظ حقوق انسانها باید مطبوعات را در چارچوب قانون گسترش داد.

نوشته حرف های دانشجوپسند روحانی اولین بار در ، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. دانیال اهوازی:

    متشکریم روحانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.