حرف های مشکوک نظری جویباری /نپرسید که استقلال از منتظری حق انتقال می گیرد یا نه!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – جدایی پژمان منتظری از استقلال شایعاتی را شکل داد. شایعاتی دربارهٔ ۹۰۰ میلیون دریافتی اش از استقلال و همینطور عدم پرداخت حق انتقال به استقلال.

به گزارش ممتاز؛ نظری جویباری قائم مقام باشگاه استقلال ابتدا دربارهٔ میزان دریافتی منتظری از استقلال برای نیم فصل می گوید: «آقای فتح الله زاده گفته است. پژمان تمام پول نیم فصلش را گرفت و از استقلال رفت. البته این مسایل مربوط به باشگاه است و دوست نداریم رسانه ای شود.ولی یک ریال هم از پولش نمانده است. اگر هم الان ما ناراحتیم به خاطر این است که پژمان بدهی نداشت و فتح الله زاده سعی کرد تمام پولش را بدهد. در این شرایط که او از نظر مالی تامین شده بود، انتظار داشتیم بماند ولی رفت و با این کارش سبب ناراحتی ما شد.»

جویباری ادامه می دهد: «منتظری مالیاتش را هم از استقلال گرفت تا دیگر از نظر ما بهانه ای نداشته باشد. او از بسیار از بازیکنان از جمله نکونام، تیموریان، صادقی و… بیشتر پول گرفت. حتی کادر فنی هم به اندازه منتظری پول نگرفت. من یادم هست آقای فتح الله زاده برای اینکه مالیات پژمان را هم بدهد از این و آن پول قرض کرد.»

او می گوید منتظری زیر ۱٫۵ میلیارد قرارداد بسته است و وقتی با این سوال روبرو می گردد که آیا بابت انتقال او سهمی به استقلال می رسد، پس از مکثی چند ثانیه ای می گوید: «از این سوال رد شوید و از من نپرسید!» جویباری حرف های خود را اینطور به پایان می رساند: «خیلی حرف ها هست که نمی توانم آنها را به زبان بیاورم. در واقع الان وقتش نیست. اما در کل کاش منتظری حداقل دو هفته زودتر به ما می گفت که دارد می رود تا بتوانیم به جایش بازیکن بگیریم. این حرکت او سبب ناراحتی بود.» 

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.