حرف های مهم ولاسکو بعد از برد بزرگ: ورزش بوی خشونت نمی دهد؛ چرا خانم ها را از دیدن این بازی محروم کردید؟

به گزارش خبرآنلاین ؛ خولیو ولاسکو در پایان بازی تیم ملی والیبال با ژاپن در کنفرانس خبری قبل از هر چیز به انتقاد از سیاستی پرداخت که مانع از حضور بانوان به ورزشگاه آزادی شد. درحالی که بانوان در بازی های قبلی والیبال با هیچ مشکلی به ورزشگاه آمده بودند ، این بار  به یکباره از این کار منع شدند تا خولیو ولاسکو در جشن صعود تیم ملی به لیگ جهانی این پیروزی را به آنهایی هدیه کند که به ورزشگاه راه پیدا نکردند. ولاسکو در این باره گفت:«این برد تقدیم به تمام زنان ایرانی که والیبال ایران را دوست دارند. به نظر من در حضور پرشور هواداران والیبال باید بانوان هم حضور داشته باشند، چراکه والیبال یک ورزش خانوادگی است و در آن بوی خشم، جنگ و بی‌ادبی وجود ندارد. من در تمام کشورهای زیادی که در آنها کار کردم، حضور پررنگ بانوان را در کنار والیبال دیده‌ام و باید این شرایط در ایران وجود داشته باشد. »

ولاسکو همچنین درباره تداوم حضورش در تیم ملی گفت:«وقتی در ژاپن بودم، با آقای داورزنی صحبت کردم و به او گفتم پس از بازی‌های مقدماتی برای حضور در لیگ جهانی نیاز به استراحت طولانی دارم. باید به خانواده و دخترم و نوه‌هایم برسم. من زمان طولانی از آنها دور بودم و حالا می‌خواهم با کمی استراحت از شرایط کنونی بیرون بیایم. البته فراموش نکنید که جدا از ایتالیا، دوستان زیادی در آرژانتین دارم که باید به آنها برسم. درباره قرارداد هم باید بگویم که در ابتدا فدراسیون ایران باید به من پیشنهاد بدهد که من آن را بررسی کنم.»
ولاسکو درباره چگونگی اهداف خود در ایران گفت:« وقتی به ایران آمدم فدراسیون درباره مسابقات آسیایی، المپیک و لیگ جهانی با من صحبت کرد، متاسفانه المپیک را تنها با یک ست از دست دادیم، اما خوشحالم که سهمیه لیگ جهانی را به دست آوردیم. کار ما تمام نشده، باید بتوانیم همین موفقیت‌ها را تکرار کنیم. برای مسابقات مردان آسیا در قطر نیز کار آسانی در پیش نداریم. فکر می‌کنم نیاز به برنامه‌ریزی بیشتری است. به هرحال ما در قسمتی از روابط بین‌الملل وارد شدیم و باید در عمل خیلی از مسائل را نشان دهیم. تنها توضیح دادن درباره موضوعات مختلف کفایت نمی‌کند.»
گفتن ولاسکو از جدایی ، آن هم درست در دقایق شیرینی پس از پیروزی شاید ترسی بزرگ را به ورزش ایران هدیه می کند. اینکه آیا آقای خاص با ورزش ایران وداع می کند؟

۴۱۴۱

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره اهدافش در لیگ جهانی گفت: لیگ جهانی هم شرایط خاص خودش را دارد، ما نیازمند چیزهای جدیدی هستیم، از جمله اینکه به کار سخت عادت کنیم و به غذاهای بین‌المللی و دوری از خانواده و فشار تمرینات زیاد. باید ببینیم که گروه‌بندی ما در لیگ جهانی با چه تیم‌هایی است. اگر با تیم‌های قوی‌تری، روسیه و برزیل همگروه بشویم کار به مراتب سخت تر است و اگر با تیم‌های کره‌جنوبی و تیم‌های ضعیف‌تر در یک گروه بیفتیم شاید امید بیشتری برای حضور مستمر در لیگ داشته باشیم.
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.