حرکت در مسیر راهبرد اقتصاد مقاومتی بهترین گزینه برای مقابله با تحریم‌هاست

۲۴م آذر ،

35340.jpg

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: حرکت در مسیر راهبرد اقتصاد مقاومتی بهترین گزینه برای مقابله با تحریم‌هاست.

دکتر علی اکبر اختری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این خصوص اظهار داشت: برای خنثی‌سازی تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان بکارگیری فرمایشات مقام معظم رهبری باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، از این‌رو حرکت در مسیر راهبرد اقتصاد مقاومتی بهترین گزینه برای مقابله با تحریم‌ها و تهدیدات در شرایط فعلی است.

وی تاکید کرد: لزوم تبدیل بحث اقتصاد مقاومتی به گفتمان رایج در دانشگاه‌ها، مراکز علمی و مجامع مذهبی همین صحبت کردن و گفت‌و گو پیرامون این موضوع و توجه به ابعاد مختلف آن است که در سرعت حرکت به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی تأثیری بسزا خواهد داشت.

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه، گفت: دانشگاه صنعتی کرمانشاه به عنوان یک دانشگاه نوپا و جوان در سطح کشور، اهداف و آرمان های بزرگی دارد که در راه خود پرتوان و پرتلاش به سوی دانشگاهی پایدار پیش خواهد رفت.

اختری همچنین به کسب افتخارات دانشجویان اشاره کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه بسیار فعال و پر انرژی در المپیادهای علمی و طرح‌های پژوهشی ظاهر شده‌اند و تلاش داریم با برنامه‌ریزی، مهندسانی خلاق و ماهر را به جامعه تقدیم کنیم.

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه در پایان اظهار داشت: دانشجویان می‌توانند با مشارکت فعال در کلاس‌های درس و حضور در انجمن‌های علمی و شرکت در فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی، کارنامه تحصیلی پرباری داشته باشند و خود را از هر حیث برای ورود جدی به اجتماع و بازار کار آماده کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.