حریق گسترده در انبار ۲۰ هزار متری

۲۵خردادماه،

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یک انبار ۲۰ هزار متری چوب و صنایع مربوط به آن خبرداد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حریق در یک انبار بزرگ مربوط به صنایع‌چوب از سوی آتش‌نشانی چهاردانگه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان سه ایستگاه ۸۲، ۸۷ و ۸۱ به همراه چهار تانکرآب به عنوان نیروی کمکی به محل اتفاق اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه محل اتفاق یک انبار ۲۰ هزار متری در شهرک گلشهر چهاردانگه بود، ادامه‌داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که ۵۰۰۰ مترمربع از این کارگاه کاملا دچار حریق شده و شعله‌های آتش ناشی از آن در حال سرایت به بخش‌های دیگر است.

ملکی با اشاره به عملیات اطفای حریق از سوی آتش‌نشانان تهرانی و آتش‌نشانان چهاردانگه، اظهار کرد: آتش‌نشانان پس از مدتی شعله‌های آتش در این انبار وسیع را مهار و به طور کامل اطفا کردند.

وی با بیان اینکه سبب این اتفاق از سوی کارشناسان آتش‌نشانی چهاردانگه اعلام می‌شود، به ایسنا گفت: خوشبختانه این حریق بدون آسیب رسیدن به فردی اطفا شد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش‌نشانان در ساعت ۱:۱۰ بامداد روز شنبه به عملیات خود در این محل خاتمه داد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.