حزب‌الله لبنان و جبهه آزادسازی فلسطین یهودی‌سازی در فلسطین را محکوم کردند

۲۸م دیماه ،

paltoday-8.jpg

حزب‌الله لبنان و جبهه آزادسازی فلسطین اعلام کردند که قدم برداشتن در مسیر مقاومت نه از طریق فتنه‌انگیزی‌های مذهبی و طایفه‌ای بلکه از طریق دفاع و مقاومت علیه اشغالگری صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، حزب‌الله لبنان و جبهه آزادسازی فلسطین در بیانیه‌ای بعد از نشستی که میان دو هیات از جبهه آزادسازی فلسطین به ریاست عباس الجمعه،‌ یکی از اعضای دفتر سیاسی این جبهه و عطا الله حمود، از اعضای شورای سیاسی حزب‌الله لبنان و مسوول پرونده فلسطین در حزب الله لبنان برگزار شد، سیاست یهودی‌سازی و شهرک‌سازی‌ها در قدس، کرانه باختری و نوار غزه را محکوم کردند.

حزب‌الله لبنان و جبهه آزادسازی فلسطین در این بیانیه سکوت کشورهای عربی و بین‌المللی را در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی در راستای سرکوب و آواره ساختن ساکنان قدس و کرانه باختری و روند یهودی‌سازی روستاها و شهرهای فلسطینی و مصادره دارایی‌ها و سرزمین‌های فلسطینی‌ها را محکوم کردند.

آنها در بیانیه مشترک خود بر اقداماتی در راستای کمک به آوارگان فلسطینی از اردوگاه‌های سوریه تاکید کردند.

در این بیانیه به جورج عبدالله، مبارز لبنانی به سبب مواضع مستحکمش درود فرستاده شد.

جورج عبدالله از سال ۱۹۸۴ در فرانسه در بازداشت به سر می‌برد. در این بیانیه از آزادگان خواسته شد تا زمان آزادی اسرا در کنار آنها بایستند و با آنها اعلام همبستگی کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.