حزب مردم‌سالاری از حسن روحانی حمایت می‌کند

۱۹خردادماه،

رییس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری اعلام کرد: در پی نظرسنجی صورت گرفته این حزب در جلسه فوق‌العاده دفتر سیاسی، آخرین نتایج و نظرسنجی‌ها را بررسی و حمایت از حسن روحانی را به شورای مرکزی پیشنهاد کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، میرزابابا مطهری‌نژاد گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و انتظار عمومی برای اعلام موضع حزبی، آن هم از سوی تنها حزب اصلاح‌طلب دارای شعبه در سراسر کشور بر اساس دستورالعمل دبیرکل این حزب نظرسنجی مستقلی در سراسر کشور با کمک دفاتر حزبی انجام گرفت و نتیجه نظرسنجی نیز برتری نسبی دکتر روحانی را در مجموع نشان داد.

وی اضافه کرد: در عین حال به هر سببی فعلا امیدی به کسب نتیجه از فرآیند رسیدن به ائتلاف متصور نیست؛ بنابراین کمیته سیاسی حزب مردم‌سالاری در یک نشست فوق‌العاده و اضطراری مواضع این حزب را بررسی کرد.

رییس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری ادامه داد: پس از بحث و بررسی طولانی، کمیته سیاسی با رای قاطع حمایت از حسن روحانی را به شورای مرکزی پیشنهاد کرد تا روز دوشنبه قرار است این نظر نهایی شود و در صورت تایید نهایی این نظر از سوی شورای مرکزی، بیانیه رسمی حزب مردم‌سالاری به صورت تفصیلی و تحلیلی، فردا (دوشنبه) منتشر خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.