حسن جوهرچی در کنار پسرش علی و دخترش آوا +تصاویر

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از : حسن جوهرچی بازیگر ۴۷ ساله کشورمان دو فرزند دارد یک دختر به نام آوا و یک پسر به نام علی.

حسن جوهرچی از ۱۲ سالگی تجربه کار تئاتر دارد و اگر کسی با بازگشت به حدود ۲۰سال پیش تصور می‌کند او با دو سریال «در پناه تو»  و «در قلب من»  یک شبه به یک چهره محبوب بدل شده و همه چیز به شکل یک جرقه برایش اتفاق افتاده، سخت در اشتباه است. در موفقیت آن دو کار و روند کاری موفق و مثبت کارنامه جوهرچی شکی نیست اما  حسن جوهرچی نسخه تمام‌عیار کسی می باشد که روی پای خودش با تلاش و البته استعداد ذاتی‌اش جلو آمده است.

همان چیزی که به فرزندانش هم گوشزد کرده و از خودش نه تنها دو نام جوهرچی، بلکه دو استعداد تحصیلکرده به یادگار گذاشته است؛ نام‌هایی که در آینده‌ای نزدیک از آنها بیشتر خواهیم دید، شنید و خواند.

آوا، فرزند اول او و خانم بیات می باشد که هم دانشجوی داروسازی است، هم دوره ‌مهمانداری هواپیما را گذرانده است و هم در کلاس‌های بازیگری امین تارخ شرکت کرده تا بازیگر شود. البته متاثر از مادرش و علاقه خودش، قصد دارد به صورت کاملا جدی طراحی لباس را هم دنبال کند.

حسن جوهرچی در کنار پسرش علی و دخترش آوا +تصاویر

فرزند دوم این خانواده هنرمند، علی است که تمام نشانه‌های یک نابغه را دارد.

او هنوز ۱۷ سالش تمام نشده اما دانشجوی رشته فیلمسازی می باشد؛ در یک گروه موسیقی می‌نوازد و آهنگ می‌سازد و در کنار اینها بازیگری تئاتر را نیز دنبال می‌کند.

حسن جوهرچی در کنار پسرش علی و دخترش آوا +تصاویر


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.