حسن رنگرز: تعلیق فدراسیون کشتی دور از ذهن است/ دربارهٔ بنا باید خطیب صحبت کند

۲۵م آذر ،

01-31.jpg

نایب رییس فدراسیون کشتی بحث تعلیق این فدراسیون را بسیار دور از ذهن دانست.

حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در این مدت مکاتبات خوب و مثبتی با فیلا داشته‌ایم و چون میزبان جام جهانی هستیم و در المپیک لندن نتایج خوبی کسب ‌کرده‌ایم و همچنین جزو قدرت‌های کشتی دنیا به حساب می‌آییم فیلا با ما تعامل خوبی داشته و نتیجه‌ مکاتبات‌مان مثبت بوده و بحث تعلیق دور از ذهن خواهد بود.

وی دربارهٔ تدوین اساسنامه فدراسیون کشتی گفت: آقای خطیب در خارج از مجموعه فدراسیون با تعدادی از دوستان کار مطالعاتی خوب و پخته‌ای انجام داده‌اند که البته این اساسنامه باید به تایید هیات رییسه، مجمع و وزارت ورزش و جوانان برسد که البته برای انجام زودتر روند این قضیه می‌توان مجمع فوق‌العاده‌ برگزار کرد.

رنگرز در ادامه با اجتناب از صحبت کردن دربارهٔ محمد بنا و خواسته‌هایش تاکید کرد: دربارهٔ مسایل آقای بنا باید خود آقای خطیب نظر بدهند و من تنها می‌توانم بگویم که آقای بنا یک سرمایه ملی است و حضورش در کشتی فرنگی یک برکت است. افتخارات بی‌نظیر کشتی فرنگی را بدون حضور بنا نمی‌توان متصور شد و دغدغه‌های او هم همیشه برای کشتی‌گیران و به خاطر کشتی فرنگی بوده نه به خاطر خودش.

نایب رییس فدراسیون کشتی در پایان خاطر نشان کرد: آقای خطیب شبانه روز به دنبال این است که بتواند امکانات لازم را فراهم کند و با توجه به حجم بسیار فعالیت‌های فدراسیون کشتی بخش عمده‌ای از هزینه‌ها از طریق بخش خصوصی تامین شده و همچنان آقای خطیب به دنبال جذب منابع مختلف برای حمایت مالی از فدراسیون می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.