حسن ناهید از بیمارستان مرخص شد

۰۹م اسفند ،

حسن ناهید، نوازنده و مدرس پیشکسوت نی که شامگاه قبل از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت را سپری می‌کند تصمیم دارد همچنان به تدریس موسیقی و تربیت هنرجو ادامه دهد.

حسن ناهید، نوازنده و مدرس پیشکسوت نی دربارهٔ بستری شدنش در بیمارستان به خبرنگار مهر گفت: ساعت شش صبح شنبه هفته جاری دچار عارضه مغزی شدم که کیوان ساکت من را به بیمارستان برد. خوشبختانه شب قبل بعد از رفع شدن کامل خطر با دستور پزشک از بیمارستان مرخص شدم و امروز حال عمومی‌ام نسبت به روز قبل بهتر است.

ناهید که نزدیک به سه سال است به سبب مشکلات جسمی، دیگر ساز نمی‌زند در مورد فعالیت‌های هنری خود، اظهار کرد: این روزها نیز نظیر قبل تنها مشغول تدریس هستم و تا زمانی هم که توان داشته باشم به تدریس و پرورش و تربیت هنرجو ادامه می‌دهم.

امروز خبری مبنی بر بستری بودن حسن ناهید در بیمارستان انتشار یافت و این در حالی است که این هنرمند شامگاه قبل از بیمارستان مرخص شده و تصمیم به ادامه فعالیت‌های خود در زمینه تدریس موسیقی و ساز نی دارد.

حسن ناهید تا به امروز شاگردان بسیاری را در عرصه موسیقی و ساز نی تحویل جامعه هنری داده است که بعضی از آن‌ها نیز افزون بر اخذ مدرک کارشناسی ارشد نوازندگی نی از دانشگاه هنر، با گروه‌های موسیقی نیز فعالیت دارند. وی از جمله چهره‌های برتر نوازندگی نی در کنار استادانی چون زنده‌یاد حسن کسایی، محمد موسوی و جمشید عندلیبی شناخته می‌شود که در بعضی از کارهای خوانندگانی چون شهرام ناظری و محمدرضا شجریان حضور داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.