حسینیان:نامه مرتضوی را امضا کردم

جام جم آنلاین: چهره شاخص مجلس گفت: استنباط من از نامه مجلس، تشکر نمایندگان از رئیس جمهور به خاطر انتصاب و ابقای مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی بود و به همین دلیل آن را امضا کردم.

روح اله حسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین در خصوص نامه حمایتی برخی از نمایندگان از سعید مرتضوی رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: آقای عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس این نامه را نزد من آورد و من آن را خواندم. استنباط من این بود که این نامه تشکر از رئیس جمهور به خاطر انتصاب و ابقای مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی است و به همین دلیل آن را امضا کردم.

وی افزود: این نامه جعلی نبوده و اینجانب متن نامه را دیدم.

نماینده تهران در مجلس خاطرنشان کرد: آقای مرتضوی آدم خوبی است. فردی انقلابی است. در سخت ترین شرایط از انقلاب و نظام دفاع کرد.

«زمانی که مقام معظم رهبری در مصلی تهران سخنرانی کرد، آقای مرتضوی تنها قاضی ای بود که در مقابل جریان انحرافی اصلاح طلبان ایستادگی کرد. وی در زمان فتنه سال ۱۳۸۸ و انتخابات ریاست جمهوری در مقابل جریان فتنه ایستادگی کرد»

وی تصریح کرد:  سزاورار نیست که نیروهای انقلاب به دست نیروهای خود تخریب شوند. این خواست دشمنان نظام و آمریکاست که نیروهای انقلاب به دست نیروهای خودی تخریب شوند.

حسینیان که خود سالها قاضی و دادستان دادگاه وی‍ژه روحانیت بوده، افزود: اگر آقای مرتضوی جرمی مرتکب شده و اتهامی بر وی وارد است، باید دادگاه رسیدگی کند نه اینکه یک نماینده بگوید. در باره جرم افراد قوه قضائیه باید نظر دهد و تا دادگاه جرمی را ثابت نکرده نمی توان بر مجرم بودن افراد نظر داد.

وی تاکید کرد: من با این شانتا‍ژ بازیها و بحث هایی که هیچ فایده ایی ندارد، موافق نیستم.

چهره شاخص مجلس در خصوص اعلام برخی از نمایندگان مبنی بر جعلی بودن این نامه، جعل امضای آنها در پای این نامه و تغییر متن نامه پس از گرفتن امضا از نمایندگان گفت: اینکه یک عده از نمایندگان بعد از حمله مطبوعات حرف خود را پس می گیرند، به خودشان مربوط است.

۲۸ شهریورماه جاری در رسانه ها اعلام شد ۱۱۸ نماینده در نامه ای به رئیس جمهور از تغییر صندوق تامین اجتماعی به سازمان و ابقای سعید مرتضوی در ریاست آن تشکر کردند.

البته عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تعداد نمایندگانی که این نامه را امضا کردند را ۱۶۴ نفر اعلام کرد.

برخی نمایندگان روز چهارشنبه در صحن مجلس نسبت به تهیه و امضای این نامه واکنش منفی نشان داده و آن را جعلی خواندند. حتی علی لاریجانی رئیس مجلس هم اعلام کرد که  آن طور که من شنیده ام برخی نمایندگان گفته اند این نامه تحت عنوان دیگری نوشته شده و از آنها امضا گرفته شده است. در هر حال این کارها درست نیست.


یوسف اسدی -خبرنگار جام جم آنلاین


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.