حسینی: لغو بازی با گهر به ضرر ما شد

۱۷م دیماه ،

جلال حسینی اظهار داشت: با توجه به تمرینی که در هفته جاری داشتیم خودمان را آماده کردیم. ما بازی بسیار سختی را در مقابل تیم خوب و با انگیزه نفت داریم و اگر می‌خواهیم برنده باشیم باید از موقعیت‌های خودمان بهترین استفاده را ببریم.

وی افزود: پس از پیروزی مقابل فجر، برابر گهر بازی نکردیم،‌ لغو این بازی به ضرر ما شد چون در شرایط مسابقه راحت‌تر می‌توانستیم برابر نفت به میدان برویم، گرچه شاید گهر هم برای ما دردسرساز می‌شد.

حسینی در مورد شانس پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی نیز گفت: خیلی خیلی سخت است تا دربارهٔ قهرمانی در جام حذفی حرف بزنیم. ما حق نداریم به دو بازی آینده و یا فینال جام حذفی فکر کنیم. باید پله پله بالا برویم تا بتوانیم به هدف خودمان برسیم. هدف‌گذاری ما کاملا مشخص است و امیدوارم اسیر اتفاقات فوتبال نشویم.

حسینی خاطرنشان کرد: من از هواداران می‌خواهم در این شرایط حساس ما را حمایت کنند. بالاخره حضور آنها راه موفقیت ما را هموارتر می‌کند.

وی در مورد خط دفاعی پرسپولیس نیز گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما بد نیست، در نیم فصل دوم، ۲ گل از نفت خوردیم و غافلگیر شدیم اما در ساختار دفاعی و هجومی استاندارد هستیم و فقط باید از فرصت‌های خودمان بهترین استفاده را ببریم خصوصا در مسابقاتی چون جام حذفی که جایی برای جبران ندارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.