حسینی: مصدومیتم جدی نیست

۰۲م اسفند ،

سید جلال حسینی در خصوص بازی مقابل آلومینیوم هرمزگان، اظهار داشت: با توجه به شرایط خوب پرسپولیس قطعا باید در بازی مقابل آلومینیوم به ۳ امتیاز بازی فکر کنیم. ما کاری نداریم آلومینیوم چهاردهم جدول است. برای اینکه شرایطمان بهتر شود و به آسیا نزدیکتر شویم، فقط برد می‌خواهیم.

به گزارش فارس ، وی افزود: خوشبختانه بازیکنان محروم ما نیز رسیده‌اند و به زودی مصدومانی مثل کریمی نیز در کنار تیم خواهند بود که این خبر بسیار خوب برای پرسپولیس است. البته اصلا حق نداریم آلومینیوم را دست کم بگیریم چون اگر این اتفاق بیفتد ضرر خواهیم کرد.

حسینی در خصوص حضور زاید در آلومینیوم هرمزگان نیز گفت: ایشان قطعا بازیکن خوبی است و با توجه به اینکه تقریبا یک نیم فصل در پرسپولیس بوده این تیم را خوب می‌شناسد اما ما نسبت به نیم فصل اول تغییراتی داشتیم و اصلا متفاوت شدیم. ما نشسته‌ایم که زاید هر کاری دوست دارد انجام بدهد و راحت گل بزند، با شناختی که از این بازیکن داریم می‌توانیم زاید را متوقف کنیم.

وی افزود: البته همه بازیکنان آلومینیوم خوب می باشند و ما هرگز حق نداریم حریف را دست کم بگیریم چون آنها نیز چیزی برای از دست دادن ندارند و قطعا برای برد مقابل ما به آب و آتش می‌زنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.