حسینی:آقای کرانچار نمی‌خواهد به ما قانون یاد بدهی/اگر ۱۱ به ۱۱ بودیم به شما می‌فهماندیم فوتبال یعنی چه

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – مدافع میانی پرسپولیس مثل همه بازیکنان این تیم معتقد است که محسن قهرمانی تمام برنامه های تیمش را به هم زد.

سید جلال حسینی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین؛ ابتدا در خصوص اشتباه قهرمانی می گوید: «ما نود دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و نمی دانم بازیکن ما چه خطایی مرتکب شد که باید اخراج می شد. واقعا پرسپولیس چه گناهی کرده که باید با ما این برخورد را کنند و چرا باید در شرایطی که بازیکن سپاهان خطا کرده است، میثم حسینی اخراج شود و ما از دقیقه ۲ با یک بازیکن کمتر بازی کنیم. آقای قهرمانی واقعا در فرم خوبی قرار نداشت و روز خوبی را پشت سر نگذاشت.»

او در ادامه حرف هایش در خصوص حرف های کرانچار تاکید می کند: «او در مصاحبه اش گفته که قانون همیشه باید اجرا شود و فرقی ندارد در چه دقیقه ای از بازی باشد. من هم باید بگویم که آقای کرانچار، تو خیال کردی کجا داری مربیگری می کنی؟ اینجا ایران است و همه فهم فوتبال دارند و شما نمی خواهد برای ما حرف از قانون بزنی و قانون را به ما یاد بدهی. در آن صحنه بازیکن شما خطا کرد و داور به شما هدیه داد و به اشتباه ما را ده نفره کرد.»

حسینی که از حرف های کرانچار به شدت ناراحت است می گوید: «آقای کرانچار اگر بازیکن ما به اشتباه اخراج نمی شد و اگر ۱۱ به ۱۱ بودیم به شما می فهماندیم فوتبال یعنی چه. در ضمن ما دنبال بهانه نیستیم و به جای اینکه در مورد این مسائل حرف بزنی بهتر است به بازیکنان سپاهان فوتبال و همچنین فیرپلی یاد بدهی. محمد رضا خلعتبری توپ را خارج می زند ولی بازیکن شما فیرپلی را رعایت نمی کند.»

او در مورد ناراحتی دایی می گوید: «دایی حق دارد ناراحت باشد چون ما این بازی را به خاطر مسائل فنی نباختیم. ما یک هفته تمرین کردیم، زحمت کشیدیم و برای برد به اصفهان آمدیم ولی یک اشتباه همه چیز را به هم ریخت و این واقعا تاسف آور است. البته این باخت از یک جهت برای ما خوب شد و بازیکنان پرسپولیس حالا باید بدانند که اشخاص دیگری هم می باشند که باید با آنها بجنگیم و فهمیدیم که فوتبال دیگر جنگ ۱۱ به ۱۱ نیست و باید با اشخاص دیگری هم بجنگیم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.