حسینی: نیم درصد هم پرسپولیس را قهرمان جام حذفی نمی دانم

۱۴فروردین۱۳،

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بدشانسی ما است که باید در زمین چمن مصنوعی با داماش بازی کنیم.

سید جلال حسینی مدافع پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل داماش در جام حذفی داریم. جام حذفی کلا سخت است و الان هم شانس بد ما است که باید در زمین چمن مصنوعی رشت با داماش بازی کنیم. داماش تیم بسیار خوبی است و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد، ما در رشت بازی سختی مقابل داماش داریم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه لازم را بگیریم.

وی ادامه داد: علیرضا نظیف کار مدافع داماش این بازی را از دست داده است. نظیف کار بازیکنان بسیار خوبی است اما داماش در همه پست ها بازیکن دارد و فکر نکنم مشکل خاصی از این نظر داشته باشند ما کار خودمان را انجام میدهیم تا انشااله به موفقیت بریسم. به هر حال جام حذفی تک بازی است و برای هر ۲ تیم بازی بسیار سختی است.

وی در مورد بازگشت علی کریمی به میادین گفت: یکی از خبرهای خوش برای پرسپولیس بازگشت علی کریمی به میادین بود مه مقابل پیکان هم عالی ظاهر شد و نشان داد که چقدر تاثیر گذار است. علی کریمی هم برای بازیکنان و هم برای هواداران بازیکن مهمی است و همه از بازگشت او خوشحال می باشند چون کریمی بسیار می تواند به تیم کمک کند و مهره تاثیر گذاری است.

مدافع پرسپولیس در مورد اهمیت جام حذفی برای مجموعه پرسپولیس گفت: ما در لیگ برتر هم تمام تلاش خودمان را می کنیم چون در نیم فصل اول امتیازات بسیاری را از دست دادیم اما در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کردیم در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی با  داماش در جام حذفی است و تلاش می کنیم تا بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم چون همه هواداران پرسپولیس چشم شان به این بازی است.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چند درصد پرسپولیس را قهرمان جام حذفی می دانید گفت: در حال حاضر نیم درصد هم پرسپولیس را قهرمان جام حذفی نمی دانم الان تمام تمرکزمان روی بازی با داماش است و بعد از آن باید در فینال بازی کنیم در حال حاضر هیچ تیمی یک درصد هم قهرمان جام حذفی نیست و تا لحظه آخر هیچ چیزی مشخص نیست.

در حال حاضر تمام تمرکزمان روی داماش است تا بتوانیم به سلامت از این مرحله عمل کنیم.

حسینی در پایان گفت: مطمئن هستم که در بازی با داماش هواداران پرسپولیس به استادیوم می آیند و از تیم ما حمایت می کنند. هواداران پرسپولیس همه جا می باشند و در رشت هم می آیند و کنار تیم خواهند بود ما به حمایت و تشویق هواداران احتیاج داریم و از آنها می خواهم به استادیوم بیایند و تیم را حمایت کنند تا به کمک آنها از سد داماش بگذریم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.