حسینی: همدانی حتما بازی دیگری را دیده است/ مردم می‌دانند چه تیمی بهتر فوتبال بازی می‌کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سید جلال حسینی مدافع میانی پرسپولیس معتقد است که یک شبه نمی توان تمامی حساسیت های دربی را از بین برد و این کار نیاز به زمان و بسترسازی دارد.

حسینی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین در خصوص اینکه بعضی معتقدند دربی های بیشتری باید برگزار شود تا حساسیت ها از بین برود می گوید: «حساسیت دربی ایران از سال ها پیش وجود دارد و این مربوط به الان نیست که بخواهیم در موردش صحبت کنیم. وقتی به این بازی نزدیک می شویم جوی درست می گردد که همه چیز حساس می گردد و ربطی هم به رسانه و بازیکنان ندارد. حساس بودن دربی چیزی نیست که مربوط به همین دیروز باشد و ما نمی توانیم این حساسیت ها را یک شبه از بین ببریم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا نباید در قرعه کشی های لیگ برتر و جام حذفی، مصلحت را در مورد تقابل زودهنگام پرسپولیس و استقلال کنار گذاشت تاکید می کند: «فرقی ندارد این دو تیم در کدام هفته یا کدام مرحله بازی کنند. به طور مثال در جام حذفش شما فکر می کنید که در همان مراحل ابتدایی بازی کنند حساسیت کمتر می گردد؟ اصلا اینطور نیست و این بازی همیشه حساس است. البته انجام بازی های دربی و این مسائل که اشاره کردید می تواند تاثیرگذار باشد ولی نه در یک زمان کوتاه بلکه باید در این زمینه بستر لازم فراهم شود.»

حسینی در خصوص ناراحتی مردم از تساوی بدون گل می گوید: «واقعا ما هم احساس می کنیم که مردم ناراحت می باشند و حق هم دارند. به هر حال این بازی دیگر تمام شده و امیدوارم در بازی های آینده و دربی برگشت شاهد بازی زیبایی باشیم و این بازی کسل و سرد را جبران کنیم.»

از حسینی در خصوص حرف های همدانی که گفته بود استقلال باید با اختلاف گل بسیار پرسپولیس را شکست می داد سوال می کنیم و او می گوید: «احتمالا همدانی یک بازی دیگر را دیده است و بهتر است که فیلم بازی جمعه را به طور کامل نگاه کند. اگر آنها شوت زدند،ما هم زدیم، اگر آنها سر زدند ما هم زدیم و اگر موقعیت جدی داشتند ما هم داشتیم.»

آرش برهانی هم در مورد پرسپولیس حرف هایی زده و گفته که این تیم اصلا مدعی نیست و فقط از پرسپولیس یک اسم باقی مانده است. حسینی اما در خصوص حر ف های برهانی فقط این جمله را به زبان می آورد: «جوابی برای این مسائل ندارم و فکر می کنم مردم می دانند چه تیمی بهتر فوتبال بازی می کند.»

حسینی در پایان در خصوص بازی با گسترش فولاد تبریز می گوید: «بازی بسیار سختی است ولی خوشحالیم که در هفته های ابتدایی با گسترش بازی نکردیم چون تیم ناشناخته ای بود.حالا شناخت بیشتری داریم و امیدوارم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.