‘حسین ربانی غریبی’ به عنوان رییس فرهنگسرای رسانه جانشین سیدصادق پژمان شد / امیر خوراکیان: جوان‌ها سربلندمان کردند

چهارشنبه, ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۱:۱۲ کافه سینما


مراسم تودیع ‘سید صادق پژمان’ و معرفی ‘حسین ربانی غریبی’ به عنوان رییس جدید فرهنگسرای رسانه روز سه شنبه در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

این مراسم با حضور “امیر خوراکیان” ریس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، “فاضل نظری” رییس حوزه هنری استان تهران ،”محسن مومنی شریف” رییس حوزه هنری و جمعی از مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.
خوراکیان در این مراسم با اشاره به اهمیت محتوا و انتشار آن برای اصحاب رسانه گفت: فرهنگسرای رسانه تبدیل به مکانی برای تولید محتوا، ارایه نظر، تحلیل مطلب و محتوایی که در عرصه‌های مختلف دست‌مایه‌های خوبی را برای اصحاب رسانه فراهم آورد، شده است.
وی با بیان اینکه شکل، کیفیت برگزاری و جهت گیری برنامه‌ها از جمله مسایلی هستند که در امر تولید فرهنگی نقش ایفا می‌کنند، اظهار داشت: باید با کمک اصحاب رسانه و مسئولان عرصه فرهنگی نقش خود را در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه فرهنگی تقویت کنیم.
خوراکیان گفت: رسانه ها علاوه بر مسایل دیداری باید زوایای پنهان مسایل را مورد توجه قرار دهند.
وی درباره بهره‌گیری از فعالیت جوانان در سازمان گفت: بر اساس تجربه‌ سعی کردیم به دلیل پاک بودن و طاهر بودن جوانان، در حوزه کاری خود اعتماد بیشتری نسبت به آنان داشته باشیم.
وی افزود: جوانان زلال‌تر، پاک‌تر و طاهرتر در فعالیت‌ها ظهور پیدا می‌کنند و این امر نیاز سازمان در موثر واقع شدن فعالیت فرهنگی است.
خوراکیان با بیان اینکه شور، انگیزه، داشتن ذهن خلاق و توان جدی تر از جمله ویژگی‌های جوانان در انجام فعالیت‌ است، خاطرنشان کرد: این اعتماد نسبت به جوانان به سهولت بدست نیامده اما جوانان با تلاش و فعالیت خود توانستند ما را در این امر سربلند کنند.
وی گفت: یکی از پایه‌ها و امیدهای اصلی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران به موفقیت در تداوم فعالیت های خود بخصوص تاثیرگذاری مبتنی بر پاک بودن فعالیت‌های فرهنگی، اعتماد به جوانان است که این امر را به طور جدی ادامه خواهیم داد.
خوراکیان افزود: مدیریت مصرف رسانه‌های نوظهور بر اساس پژوهش‌هایی که مبتنی بر اسناد فرادست انجام شده، جزو اولویت‌های این سازمان است که این امر در سال ۹۰ و ۹۱ به عنوان اولویت‌ها شناخته شده است.
‘سیدصادق پژمان’ رییس سابق فرهنگسرای رسانه نیز در این نشست درباره فعالیت‌هایی که در زمان ریاست خود در این فرهنگسرا انجام داده است، سخن گفت.
معاون فرهنگی حوزه هنری استان تهران، معاون فرهنگی و هنری بنیاد صبح قریب، دبیری هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰، قائم مقامی دبیر ششمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰، دبیری سومین جشنواره بین المللی نماهنگ آخرین منجی و دبیری هیئت انتخاب جشنواره انیمیشن اصلاح الگوی مصرف از جمله سوابق کاری حسین ربانی غریبی است.

Tags:

کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.