حسین رضازاده: می‌خواستم برای محمدپور گریه کنم/ کیانوش باید طلا می‌گرفت

به گزارش خبرآنلاین؛ حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد عملکرد سعید محمدپور وزنه بردار دسته ۹۴ کیلو ایران که نتوانست مدال بگیرد می‌گوید: «سعید خیلی خوب کار کرد. منتها حریفان او خیلی قوی بودند. او وزنه‌هایی را زد که تا حالا نزده بود. سعید محمدپور حتی پشت وزنه ۲۲۶ کیلویی ایستاد؛ وزنه‌ای که تا حالا نزده بود. به هر حال او رقابت فشرده‌ای داشت و از نظر ما عملکرد خوبی داشت.»

رضازاده ادامه می‌دهد: «سعید آینده خوبی دارد. او ۱۲ ساله بود که وزنه‌برداری را از اردبیل با خود من شروع کرد. او با ۴۰۲ کیلوگرم رکورد مجموع، آینده درخشانی دارد.»

رضازاده در مورد کیانوش رستمی هم می‌گوید: «او باید مدال طلا را می‌گرفت. خودش مدال را از دست داد. او دو بار فرصت داشت. نمی دانم. او در تهران این وزنه‌ها را زده بود. البته واقعا رقابت‌ها در المپیک سخت است. خیلی مهم است که تمام وزنه‌هایی که انتخاب شده را بالای سر ببری. مهم این است که فعلا ما یک مدال را گرفتیم.»

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد سهراب مرادی که در دسته ۸۵ کیلو در همان حرکت یک ضرب از دور مسابقات حذف شد می‌گوید: «سهراب پایش درد می کرد. اگر یادتان باشد بدن او در اردوی بجنورد یک مقدار مشکل پیدا کرد. کشاله رانش به خاطر وزنه ای که در مسابقات آسیایی زد مصدوم شده بود.»

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار بوده سهراب مرادی هم مثل شاهین نصیری‌نیا، عمدا وزنه‌ها را به زمین بیندازد می‌گوید: «نه. این اصلا هیچ ارتباطی به قصه شاهین نداشت. می‌گفت وزنه را که بردم بالا، نتوانستم آن را جمع کنم. المپیک است دیگر. از این اتفاقات می‌افتد. واقعا وقتی مدال به سعید محمدپور نرسید می خواستم گریه کنم. این پسر عالی بود . حیف است. باید مدال بگیرند این بچه‌ها.»

رضازاده در پایان در مورد وضعیت بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی و این‌که این دو نفر می‌توانند به راحتی مدال بگیرند می‌گوید: «ما دعا می کنیم مدال بگیرند. ولی رقابت است. بهداد و سجاد باید وزنه بزنند. الان ورزشکاران روس و آلمانی همه آمده‌اند. همه برای مدال اینجا هستند. رقابت سختی است.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.