حضورکلیه شرکت های انبوه سازی در اولین نمایشگاه املاک و مستغلات ایران

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر طرح و برنامه املاک اکسپو گفت: حضور شرکت های تخصصی مطرح برای اولین بار در کشور زمینه های نوآوری وبرندینگ املاک از دیگر جلوه های نوآورانه نمایشگاهی به شمار می رود.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ “جوانمهر” مدیر طرح و برنامه املاک اکسپو در نشست خبری اولین نمایشگاه املاک و مستغلات ایران  با اشاره به اولین مرحله برگزاری این برنامه در کشور به طراحی چند بعدی این نمایشگاه اشاره  کرد ،افزود:  در این نمایگشاه سعی شده تمامی گروه های مخاطب نمایشگاه براساس خدمات و زمینه های تخصصی فعالیت آنها در برنامه های نمایشگاه در نظر گرفته شود.
 
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات متنوع معماری و مدیریتی خاص و همچنین برگزاری سمینارهای آموزشی تخصصی از جمله برنامه های است که توجه بسیاری از دانش پژوهان ،متخصصان و مدیران عالی به سوی خود جلب کرده است.
 
جوانمهر در ادامه تصریح کرد: حضور شرکت های تخصصی مطرح برای اولین بار در کشور زمینه های نوآوری وبرندینگ املاک از دیگر جلوه های نوآورانه نمایشگاهی به شمار می رود.
 
 مدیر طرح و برنامه املاک اکسپو درادامه اظهار داشت: این شرکت ها با ارائه راه حل های خلاقانه خود در زمینه بازاریابی ، یاری گر شرکت های انبوه ساز شرکت های مهندسی ساخت و سرمایه گذاری می باشند.
 
وی در ادامه توضیح داد:بزرگترین گروه های فعالیتی نمایشگاه عبارتند از پروژه و شرکت های انبوه سازی ،شهرک سازی و پروژه های عمرانی می باشند که بیشترین  استقبال را از این نمایشگاه داشته اند .
 
جوانمهر خاطر نشان کرد: طراحی و اجرای برنامه های پیشرفته مدیریتی حداکثر خدمات خود را با بهترین کیفیت به این گروه های سازندگی و کار آفرینی کشور را ارائه کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.