حضورهنرمندان نام آشنای تئاتر در جشنواره تئاتر تک نفره

۱۷اردیبهشت،

به گزارش خبرنگار تئاتر سینما پرس، مرحله نهایی جشنواره تئاتر تک نفره از روز قبل ـ ۱۶ اردیبهشت ماه ـ آغاز شده است، در این جشنواره که با حضور درخشان هنرمندان جوان برگزار می گردد هنرمندان نام آشنایی چون حسین فرخی، رحمت امینی، محبوبه بیات و بهاره رهنما نیز به چشم می خورند.

 

حسین فرخی در این جشنواره با نمایش «عطف سبز» حضور یافته است، این نمایش که نوشته ای از مهدی پور رضائیان است با بازیگری حسین محب اهری به روی صحنه می رود، موضوع این نمایش در رابطه با تعزیه حضرت سیدالشهدا (ع) است و در مورد تعزیه‌خوانی به نام شیرعلی است که در تعزیه نسخه شمر می‌خواند و پس از مدت‌ها شمرخوانی در تعزیه اکنون خسته و ناراحت است چرا که در باقی ایام سال مردم او را به واسطه این کار مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.

 

«یک بزرگداشت باشکوه» نیز عنوان نمایشی به کارگردانی رحمت امینی است که با بازی محمد علی سلیمان تاش به روی صحنه می رود، همچنین فرهاد آئیش در این نمایش به عنوان مشاور کارگردان حضور دارد.

 

بهاره رهنما بازیگر و کارگردان تئاتر که این روزها حضور پررنگی در عرصه تئاتر دارد، اینبار با نمایش «اعترافات یک عشق» در مقام کارگردان دراین جشنواره حضور پیدا می کند، «اعترافات یک عشق» نمایشی در دو اپیزود است که با بازی «نسیم ادبی» اجرا می گردد، این نمایش کاری از گروه «این تابستان» است.

 

همچنین محبوبه بیات روز قبل و در اولین روز جشنواره نمایش «رفتن زال» را در کارگاه نمایش به صحنه برد، این نمایش برداشتی از یکی از داستان های مثنوی معنوی است که با بازی خودش به اجرا درآمد.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.