حضور ایرانسل در کنفرانس ملی مدیریت بحران

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

ایرانسل در کنفرانس ملی مدیریت بحران به معرفی آخرین دستاوردها و خدمات ویژه خود در حوزه مدیریت بحران و حوادث غیرمترفبه می پردازد.
 
 
ایرانسل با برپایی غرفه ای در کنفرانس ملی مدیریت بحران و اچ اس ای (HSE)در شریان های حیاتی، صنایع و مدیریت شهری که همزمان با سالروز وقوع زلزله بم برگزار خواهد شد، به معرفی آخرین دستاوردهای مخابراتی خود برای پیشگیری از توقف سرویس، تامین زیرساخت های ارتباطی در شرایط بحران و حوادث غیرمترقبه و همچنین فرهنگ نهادینه داخل سازمانی مدیریت کاهش مصرف انرژی و کاهش تاثیر انتشار یافتن گازهای گلخانه ای و آلودگی هوا در راستای اهداف ملی و جهانی می پردازد.
 
در برگزاری این کنفرانس ۲ روزه ، علاوه بر ایرانسل وزارتخانه های نفت، نیرو، معدن و تجارت، ارتباطات، بهداشت، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، سازمان امداد و نجات، حفاظت از محیط زیست، آب و فاضلاب کشور و صدا و سیما نیز همکاری دارند.
 
گفتنی است: کنفرانس ملی مدیریت بحران و اچ اس ای (HSE) در شریان های حیاتی، صنایع و مدیریت شهری، چهارم و پنجم دیماه همزمان با دهمین سالروز وقوع زلزله بم، در مرکز آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران (مجتمع فرهنگی امام علی (ع)) واقع در انتهای غربی بزرگراه همت، تقاطع بزرگراه‌های همت-آزادگان، شهرک گلستان (راه‌آهن)، خیابان گل‌ها، یاس ۶، خیابان طوبی، جنب آتش‌نشانی برگزار خواهد شد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.