حضور تنها شناگر پارالمپیکی ایران در مسابقات بین المللی آلمان

آغاز تمرینات ایزدیار در تهران

دومین مرحله از تمرینات تنها نماینده ایران در رقابت های شنای پارالمپیک لندن در تهران آغاز می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شاهین ایزدیار، ملی پوش جوان تیم شنا جانبازان و معلولین ، برای حضور در رقابت های بین الملی شنا آلمان که در شهر برلین برگزار می شود، تمرینات خود را آغاز می کند.

محمد حسین اقبالی ، رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین در خصوص این رقابت ها اعلام کرد: تورنمت بین المللی شنا آلمان در زمره مهم ترین رویدادهای ورزشی این رشته در دنیاست، چرا که از حیث تعداد شرکت کنندگان ، بعد از رقابت های پارالمپیک بیشترین شرکت کننده را دارد و تا کنون ۴۹۵ نفر از سراسر دنیا برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه گفت: تورنمنت بین المللی شنا آلمان تنها مسابقه رده سنی شنا معلولین در دنیاست و ۱۴۵ تیم از سراسر دنیا در این رویداد مهم ورزشی شرکت می کنند و کشور میزبان نیز با ۵۰ تیم در این مسابقات حضور خواهد یافت . ضمن اینکه حضور در این این رقابت ها امکان کسب سهمیه ورودی پارالمپیک لندن را نیز فراهم کرده و این امر موجب نزدیک تر شدن رقابت ها خواهد شد.

سرمربی تیم ملی در ادامه اعلام کرد: از ایران نیز شاهین ایزدیار ، ملی پوش تیم شنا جانبازان و معلولین و نیز شناگران تیم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از خراسان رضوی در این تورنمنت بین المللی حضور می یابند.

اقبالی از وضعیت آمادگی ایزدیار ابراز رضایت کرد و گفت: وی با جدیت مشغول تمرین است وبا توجه به رکورگیریهایی اخیر، از میزان آمادگی خوبی برخوردار است.

تمرینات ملی پوش شنا کشورمان از ۲ تا ۶ تیر ماه در تهران، کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپاست و تیم اعزامی شناگران ایرانی ۷ تیر ماه تهران را برای حضور در این تورنمنت به مقصد آلمان ترک خواهند کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.