حضور در تورنمنت ایتالیا، به آمادگی تیم ملی کمک می کند

۲۱م اسفند ،

مصطفی قنبرپور سرمربی تیم ملی زیر ۱۶ سال، دربارهٔ آخرین وضعیت این تیم به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، مصطفی قنبرپور سرمربی تیم ملی زیر۱۶ دربارهٔ وضعیت تیمش گفت: مجموعه کادر فنی و سرپرستی و تدارکات تیم در حال کار کردن و زحمت کشیدن برای تیم ملی زیر۱۶ سال می باشند. تیم ملی زیر۱۶ سال در اردوی قبلی اش دو بازی دوستانه در زمین شمیرانات داشت که در بازی اول توانست به پیروزی پرگل ۷ بر صفر مقابل تیم  امید شمیرانات برسیم و در بازی دوم مقابل امیدهای پرسپولیس در نیمه اول توانست با دو گل رضا کریمی دو بر صفر جلو بیفتد اما در نیمه دوم که کل تیم تعویض شد امیدهای پرسپولیس سه گل به ثمر رساندند و بازی سه بر دو به نفع تیم امید پرسپولیس به پایان رسید. البته بازیکنان در این بازی عملکرد خوبی داشتند و همه تلاششان را انجام دادند.

وی ادامه داد: به هر جهت آنها ۵-۶ سال از بازیکنان تیم زیر۱۶ سال بزرگتر بودند و البته فشار خوبی به تیم زیر۱۶ سال وارد شد. در هر صورت ما هنوز کار داریم و بازیکنان باید تجربه بیشتری کسب کنند.

قنبرپور دربارهٔ حضور در تورنمنت گالینی ایتالیا گفت: تیم ملی زیر۱۶ سال در این تورنمنت برای کسب تجربه به میدان می رود و مطمئنا می تواند برای آمادگی مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا در شهریور ماه ۹۲ کمک حال تیم ملی باشد.هنوز تیم ملی نوجوانان برای آمادگی کار دارد و باید با سعی و تلاش بازیکنان و کادرفنی و سرپرستی تیم به آمادگی لازم برای حضور خوب در رقابتهای مقدماتی نوجوانان آسیا برسد.

سرمربی تیم ملی زیر۱۶ سال در پایان گفت: اردوی تازه تیم ملی زیر۱۶ سال از روز سه شنبه در کمپ تیم های ملی آغاز می گردد و تا ۲۷ اسفند ادامه خواهد داشت./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.