حضور ذوب آهن در لیگ برتر جدی است

رئیس هیئت هندبال اصفهان گفت: در تلاش هستیم تا موانع موجود برداشته شود و ذوب آهن را به لیگ برتر بفرستیم.

ابولفضل می آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه به دلیل مشکل مالی، تیم هندبال ذوب آهن تاکنون نتوانسته است در لیگ برتر ثبت نام کند به همین دلیل در تلاش هستیم تا کمک کنیم این تیم به این رقابتها راه یابد.

وی تصریح کرد: این تیم ۲۰سالی است که در مسابقات لیگ برتر هندبال شرکت می کند و دارای عنوانهای قهرمانی، نائب قهرمانی و سومی است و حیف است که درلیگ نباشد.

می آبادی در ادامه گفت: البته مهلت ثبت نام تیمها رسیده و مسابقات لیگ برتر از ۲۶ شهریور انجام خواهد شد ولی با این حال ما کار خود را میکنیم.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه اصفهانی قطب هندبال ایران است مایه تاسف که این گونه مشکلاتی برای تیم مطرح چون ذوب اهن پیش می آید.
می آبادی درخصوص مسابقات جام رمضان گفت: برای اینکه بازیکنان با انگیزه به هندبال بپردازند در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مسابقات کردیم.

وی گفت: مسابقات نونهالان دختر و پسر، رقابت های نوجوانان و مدارس مواردی هستند که در این ماه صورت گرفت و با این کار می خواهیم این ورزش استان رونق خود را داشته باشد.

می آبادی اظهار داشت: با تمام محدودیتی که داریم اما هدفمان توسعه و ترویج این ورزش در اصفهان است و برای رسیدن به آن از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هندبال برای معرفی بیشتر در جامعه نیاز به تبلیغات و فرهنگ سازی دارد و مهمتر از همه اینکه با پخش از رسانه ملی می توانیم به گسترش و پیشرفت آن کمک کنیم البته این اتفاق خوشبختانه مدتی است رخ داده و مسابقات هندبال هر هفته بصورت مستقیم از سیما پخش می شود و امیدورام این کار مداوم باشد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.