حضور رئیس جمهور در سازمان ملل فرصتی برای دفاع از فعالیت‌های هسته‌ای ایران

شوهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: رئیس‌‌جمهور با توجه به ریاست ایران بر جنبش عدم‌تعهد باید مواضع کشورهای مستقل را در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان‌ملل مطرح کند.

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان‌ملل‌متحد اظهار داشت: سفر امسال رئیس‌جمهور به نیویورک بسیار حائز اهمیت‌ است چرا که به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران و رئیس جنبش عدم‌تعهد در این نشست شرکت می‌کند.
وی تصریح کرد: جنبش عدم‌تعهد با عضویت اکثر کشورهای جهان از تاثیرگذارترین سازمان‌های بین‌المللی است و رئیس‌جمهور باید مواضع کشورهای مستقل را در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان‌ملل مطرح کند.

شوهانی با بیان اینکه رئیس‌جمهور این فرصت را دارد که مواضع کشورهای غیرمتعهد را به گوش جهانیان برساند، اظهار داشت: حضور رئیس‌جمهور در سازمان‌ملل فرصت طلایی برای بیان دیدگاه‌ها و مواضع ایران و سایر کشورهای عضو جنبش عدم تعهد خواهد بود.

نماینده مردم ایلام در ادامه افزود: بسیاری از کشورها از ساختار قدیمی، پوسیده و غیر دموکراتیک سازمان‌ملل خسته شده و خواهان تغییر ساختار این سازمان بین‌المللی هستند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: حضور رئیس جمهور کشورمان در سازمان‌ملل فرصت مناسبی برای دفاع از فعالیت‌های هسته‌ای است.
 

“انتهای پیام”/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.