حضور زودهنگام تماشاگران در برابر ورزشگاه آزادی

صدها علاقمند به تماشای دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی ازصبح روز سه شنبه جلوی دراصلی ورزشگاه ازادی تهران تجمع کرده و منتظر هستند تادرهای ورزشگاه گشوده شود و وارد آن شوند.

ایرنا – صدها علاقمند به تماشای دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی ازصبح روز سه شنبه جلوی دراصلی ورزشگاه ازادی تهران تجمع کرده و منتظر هستند تادرهای ورزشگاه گشوده شود و وارد آن شوند.

این افراد را ایرانیان مشتاقی تشکیل می دهند که شب گذشته و یا اینکه در نخستین ساعات بامداد امروز از نقاط مختلف کشور خود را به ورزشگاه آزادی تهران رسانده و انتظار بلیت فروشی و باز شدن در اصلی ورزشگاه را می کشند.

نیروهای انتظامی و پلیس اداره راهنمایی و رانندگی نیز در ورودی های ورزشگاه آزادی استقرار یافته اند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ساعت ۲۰ امروز برگزار می شود.

عباس امیریان یکی از این علاقمندان است که به همراه چهار نفر از دوستان خود از شهر رفسنجان آمده اند.

وی شب گذشته را در کمپ شهرداری منطقه ۲۲تهران نزدیک ورزشگاه آزادی به صبح رسانده و در نخستین ساعات بامداد با حضور در جلوی در اصلی منتظر باز شدن ورزشگاه می باشند.

محمد مهدی حسینی نیز به همراه دوستانش از اهواز در نخستین ساعات بامداد خود را به تهران رسانده است و جلوی در ورزشگاه آزادی منتظر می باشد.

علیرضا رحیمی به همراه سه نفر دیگر از شهرستان مشهد وحمیدرضا حسین زاده از مرز سرخس شب گذشته خود را به تهران رسانده و منتظر باز شدن در های اصلی ورزشگاه می باشند.

همه علاقمندان به تیم ملی ایران اعتقاد دارند که ملی پوشان کشورمان امروز باید دیداری تاریخی برابر کره جنوبی به نمایش بگذارند تا خستگی آنان از تن شان خارج شود.

تعدادی خودرو نیز که پرچم های ایران را روی سقف های خود نصب کرده اند دراطراف ورزشگاه در گردش هستند تا با زا شدن درهای پارکینگ ها وارد آنها شوند.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید 


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.