حضور سرزده ضرغامی در مسجد سلیمان/رئیس صداوسیما بختیاری به تن کرد!

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

موسیقی – خانه هنر (سینما و تلویزیون) / ایسنا نوشت: 

رییس سازمان صداوسیما، سرزده و بدون اطلاع مسؤولان استان و به صورت انفرادی با حضور در شهر مسجد سلیمان، با مردم و جوانان بختیاری این منطقه گفتگو کرد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا به نقل از تولید و اطلاع‌رسانی حوزه ریاست،‌ در این دیدار که بیش از سه ساعت طول کشید، رییس سازمان صداوسیما ضمن شنیدن نظرات مردم دربارهٔ برنامه‌های صداوسیما و به ویژه مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن»، توضیحاتی به آنان ارائه کرد.

در ادامه مردم خونگرم و مهمان‌نواز مسجد سلیمان به همراه رییس سازمان صداوسیما با اقامه نماز جماعت در مسجد جامع این شهر و در فضایی باز و صمیمی به گفتگوهای خود ادامه دادند.

در این نشست تعدادی از برگزیدگان و منتخبان مردم طی سخنانی به تاریخ سراسر مبارزه و فداکاری قوم بختیاری، ارادت به ائمه اطهار علیهم السلام، تبعیت محض از امام راحل و رهبری معظم انقلاب و تقدیم شهداء فراوان به انقلاب اسلامی و نیز مبارزه بی‌امان با استکبار و صبر و استقامت در برابر مشکلات و سختی‌ها، بر عزت و عظمت ایران اسلامی تأکید کردند.

ضرغامی با تقدیر از رشادت‌های قوم بختیاری در طول تاریخ و به ویژه فداکاری‌های آنان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: موجب افتخار و غرور ماست که جوانان بختیاری با احساس اینکه در یک سریال تلویزیونی جایگاه واقعی آنان در مبارزه با استعمار و استکبار و به ویژه انگلیسی‌های تفرقه افکن مورد غفلت قرار گرفته با صدای بلند اعتراض خود را به دنیا اعلام کردند.

منبع: ایسنا


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.