حضور فعال اعضای جنبش عدم تعهد در نشست صبح امروز

با سخنرانی بیش از ۱۰ رئیس جمهور و هیئت سیاسی به وقوع پیوست

دومین روز نشست سران جنبش عدم تعهد از صبح امروز در سالن اجلاس سران، آغاز شد و تا کنون رؤسای جمهور و مقامات بیش از ۱۰ کشور در این نشست سخنرانی کردند که در واقع نشان از حضور فعال اعضای این جنبش و این اجلاس دارد.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز حاضر در سالن اجلاس سران، دومین روز از اجلاس سران جنبش عدم تعهد، صبح امروز از ساعت ۱۰ آغاز شد که تا این لحظه مقامات سیاسی بیش از ۱۰ کشور عضو در آن سخنرانی کرده اند.

رؤسای جمهور سودان، پاکستان، زینباوه و معاون رئیس جمهور فیلیپین، نخست وزیر نپال، نخست وزیر سوازیلند، نخست وزیر بوتان، معاون نخست وزیر نیجریه، وزیرخارجه قزاقستان و عضو شورای عالی امارات از جمله مقامات سیاسی بودند که در نشست صبح امروز در اجلاس سران جنبش عدم تعهد سخنرانی کردند.

بنابر گزارش خبرنگار ما، بعد از ظهر امروز نیز سران این جنبش جلسه دارند و مقامات سیاسی این کشورها در آن سخنرانی می کنند.

بیش از ۷۰ رئیس جمهور و مقامات هیئت های سیاسی تقاضای سخنرانی در این اجلاس را داشتند که تا کنون ۳۰ عضو جنبش عدم تعهد سخنرانی خود را بیان داشته و مراسم اختتامیه نیز عصر امروز برگزار خواهد شد.

شانزدهمین نشست سران جنبش عدم تعهد از صبح روز گذشته با سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری افتتاح شد و تا کنون هیئت ها و مقامات سیاسی کشورهای مختلف در این نشست سخنرانی کرده اند.

سخنرانی رهبر انقلاب، محمد مرسی رئیس جمهور مصر، بان کی مون دبیر کل سازمان ملل و همچنین دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان از مهمترین برنامه های مراسم افتتاحیه این نشست بود.

نشست بعد از ظهر دیروز این اجلاس با سخنرانی اعضای این جنبش ادامه یافت به طوری که بیش از ۱۵ رئیس جمهور و مقام سیاسی عضو جنبش عدم تعهد در این اجلاس سخنرانی کردند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.