حضور قالیباف در مناطق عملیاتی جنوب

۸فروردین ۱۳،

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فردا، دکتر محمد باقر قالیباف صبح امروز با حضور در جمع زائران مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس و کاروان های راهیان نور ولایت از یادمان شهدا و مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کرد و با زائران مناطق جنگی به گفتگو پرداخت .

محمد باقر قالیباف در ابتدای بازدید خود در محل یادمان عملیات والفجر ۸ در کنار رودخانه اروندرود حاضر شد و مورد استقبال جمعی از فرماندهان و راویان دوران ۸ سال دفاع مقدس قرار گرفت .

در ادامه شهردار تهران با حضور در جایگاه ۸ شهید گمنام دفاع مقدس به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد.

شهردار تهران سپس با حضور در کنار اسکله کوچک اروند کنار در نقطه صفر مرزی حاضر شد ؛ جایی که بر روی تابلوی کنار آن نوشته شده بود “کربلا ۶۰۰ کیلومتر” ! در همین زمان بود که زائران مناطق عملیاتی که از حضور شهردار تهران در این منطقه مطلع شده بودند گرد وی حلقه زده و با او به گفتگو پرداختند . کاروانیان راهیان نور و راویان مناطق جنگی با صلوات و شعارهایی همچون ” یاور رهبر خوش آمد” از محمد باقر قالیباف استقبال کردند.

وی پس از بازدید از ساحل اروند کنار به سمت جایگاه اصلی یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ حرکت کرد و بار دیگر مورد استقبال زائران ، راویان و هم رزمان خود در طول ۸ سال جنگ تحمیلی قرار گرفت .

در همین زمان سرهنگ شیروی فرمانده یادمان شهدای والفجر ۸ با حضور در جایگاه ضمن خیر مقدم به شهردار تهران از وی دعوت کرد برای بیان خاطرات خود از این عملیات در جمع مردم به سخنرانی بپردازد و پس از پایان سخنرانی محمد باقر قالیباف مراسم مدیحه سرایی و عزاداری ایام فاطمیه در کنار یادمان شهدای این عملیات برگزار شد .

پس از پایان مراسم و در هنگام ترک محل یادمان ، بار دیگر زائران کاروان راهیان نور و هم رزمان سابق قالیباف گرداگرد وی حلقه زده و با او صحبت کردند.

همچنین سرهنگ عساکره رئیس سپاه ناحیه آبادان و مسئولان یادمان والفجر ۸ با تشکر از حضور این فرمانده پیشین دفاع مقدس در میان کاروان راهیان نور مسائل خود را با شهردار تهران در میان گذاشتند . به این ترتیب مقرر شد تا شهرداری تهران در کنار سایر خدمات شهری خود برای اعزام کاروان راهیان نور ولایت توجه ویژه ای به یادمان عملیات والفجر ۸ و منطقه اروند کنار داشته باشد . سپس شهردار تهران با حرکت به سمت منطقه عملیاتی شلمچه از این منطقه بازدید و در حاشیه این بازدید با مردم و مسئولان و فرماندهان محلی به گفتگو پرداخت .

دکتر قالیباف پس از قرائت نماز در مسجد هنگ مرزی از نمایشگاه یادمان شهدای شلمچه بازدید کرده و در هنگام خروج با صلوات و شعار حضار مورد بدرقه قرار گرفت .

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.