حضور کارگردانان در ساخت مجموعه «یک زندگی»

جام جم آنلاین: مجموعه «یک زندگی» در ۲۶ قسمت و با موضوعات متفاوت توسط کارگردانان مختلف به زودی آماده پخش از شبکه مستند سیما می شود.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، جواد ظهیری تهیه کننده مجموعه «یک زندگی» ضمن اعلام این خبر، گفت: هر قسمت از این مجموعه اجتماعی که از تولیدات جدید شبکه مستند سیما است ، موضوع واحدی دارد و توسط گروه های مختلف ساخته می شود اما در نهایت همه آنها تحت مجموعه « یک زندگی» به مضمون واحدی می پردازند که سرگذشت و زندگی یک انسان خاص است این انسان  به دلایل مختلف زندگی اش کمی با دیگران متفاوت است و نوع زندگی اش او را شاخص کرده است.

وی افزود: کارگردان های  مختلفی با ما همکاری کرده اند تا حاصل کار، تولید آثاری با دیدگاه هایی متفاوت شود البته ۱۰ قسمت از مجموعه توسط فرشاد فداییان ساخته شده است و بقیه قسمت ها نیز بر عهده دیگر کارگردانان خوب و جوان سینمای مستند است.

ظهیری از فرهاد ورهرام و منوچهر مشیری ، دو مستندساز شهیر ایرانی، به عنوان مشاوران اصلی برنامه نام برد و گفت: در طول یک سالی که از شروع کار می گذرد با همت مستندسازان تاکنون ۱۹ قسمت از این مجموعه آماده پخش شده است و به زودی سایر قسمت های باقی مانده نیز ساخته خواهند شد.

تهیه کننده مجموعه «یک زندگی» اظهار امیدواری کرد: این مجموعه قبل از ماه رمضان از شبکه مستند سیما به روی آنتن برود. 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.