حضور مراجع در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ تأکید بر وحدت مسئولان

ایران > سیاست
مراجع عظام تقلید با حضور در راهپیمایی با شکوه و گسترده ۲۲ بهمن ماه بر وحدت مسئولان و حل مشکلات مردم تأکید کردند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله العظمی ناصر مکارم‌شیرازی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر قم با تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین بهار آزادی گفت: پیام راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن، ایستادگی مردم پای نظام و ولایت فقیه است. حضور چشمگیر و عظیم مردم بیانگر این مهم است که ملت ایران هر گاه پای نظام و انقلاب در میان باشد مشکلات را نادیده گرفته و در حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه حرکت می‌کنند.

این مرجع تقلید، پیام راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن را بیانگر تداوم وفاداری مردم به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و خطاب به مسئولان کشور گفت: مردم هرگز انقلاب و نظام را تنها نخواهند گذاشت و مسئولان نیز باید با تمام توان خود برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی نیز با تشکر از ملت ایران برای حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، مسئولان را به حفظ وحدت و حل مشکلات مردم پیشنهاد کرد و گفت: امروز کشور نیازمند وحدت است و باید سران سه قوه وحدت را رعایت کرده و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند. امروز روز تجلی اراده ملت برای دفاع از آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر حل مشکلات مردم از سوی مسؤولان و برنامه‌ریزی مناسب آنان در این راستا، خاطرنشان کرد: با گذشت بیش از ۳۰ سال از عمر انقلاب نه تنها وفاداری آنان به این نظام و ارزش‌ها کم نشده بلکه پرشورتر از قبل در صحنه حاضر می باشند.

این مرجع تقلید با بیان این‌که «امروز روز عزای دشمنان نظام و روز جشن انقلاب اسلامی و ملت ایران است» گفت: امروز با توجه به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی هستیم و سران قوا باید به این مساله اهتمام ورزند.

مهر نیز گزارش کرد: آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی، مرجع تقلید شیعیان جهان در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از توطئه دشمنان جلوگیری و آنها را ناکام خواهد گذاشت. مردم با این حضور گسترده خود در صحنه، نشان دادند که تشکیل و تاسیس نظام اسلامی و حفظ آن را به عنوان وظیفه‌ای خطیر و مهم برای خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در برهه‌های مختلف با حضورخود از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند، افزود: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از توطئه دشمنان جلوگیری و آنها را ناکام خواهد گذاشت. امیدواریم این حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن توشه و ذخیره‌ای برای روز آخرت آنان باشد.

بر طبق این گزارش، ، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی نیز در پیامی به مناسبت ۲۲ بهمن تأکید کرد: اینجانب همه ملت و دلسوزان نظام و انقلاب را دعوت می‌کنیم که در روز ۲۲ بهمن حضور حماسی خود را نشان دهند و با وجود همه مشکلات، هوشیاری خود را به رخ جهانیان بکشانند.

وی در این پیام آورده است:‌ یقیناً ملتی که در طول این سه دهه، مقاومت و ایستادگی خود را نشان داده است و پاسدار خون شهدا بوده است، بیش از پیش پای تمامی ارزش‌های انقلابی و اسلامی خویش ایستاده است.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرده است: امید است که این حضور آگاهانه سبب دلگرمی بیشتر مسئولان و برنامه‌ریزی جدی‌تر برای حل مشکلات ملت عزیز و مهار جدی‌تر گرانی و تورم شود.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.