حضور مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن

سه شنبه ۳ مرداد – ۰۳:۱۸:۰۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از حضور این مرکز در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌  خانم ناصح با اشاره به اختصاص یک غرفه به این مرکز در بخش حوزوی نمایشگاه  قرآن کریم، گفت:در این غرفه علاوه بر ارائه تعدادی از پایان‌نامه‌ها و تحقیقات پایانی بانوان طلبه، لوح‌های فشرده مربوط به برخی نرم‌افزارهای اسلامی عرضه شده است.
وی از برگزاری مسابقات مربوط به کودکان در غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و اظهار داشت: در این غرفه به کودکان هدایا و جوایزی نیز اهدا می‌شود.
مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از ارائه مشاوره از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و افزود: این مشاوره‌ها در موضوع ازدواج و خانواده و تربیت کودک و نوجوان انجام می‌گیرد و در کنار این مشاوره‌ها، پاسخ به شبهات و پاسخ به سئوالات دینی بانوان انجام می‌شود.
وی با اشاره به مشارکت برخی مدارس علمیه خواهران سطح کشور در برپایی غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، گفت: در مجموع محصولات مدارس علمیه‌ای از هفت استان کشور در این غرفه ارائه شده است.
ناصح ادامه داد: مدارس علمیه شرکت کننده شامل ۱۷ مدرسه از هفت استان می‌شوند که با موضوعات خانواده متعالی، حجاب و عفاف، قرآن و زندگی در جهان امروز، راز آفرینش عبادت وبندگی، مهدویت، نقش خانواده در سازندگی جامعه قرآن و بیداری اسلامی، قرآن و کودک و اتحاد اسلامی در قرآن در این غرفه شرکت دارند.
بر اساس اعلام  روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران وی افزود: این مدارس علمیه محصولات خود را در قالب نرم افزار ، سی دی، بروشور‌ وفلش کارت به صورت هدایا در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۴۱۵۱۸۰۳۲۶۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.