حضور موثر رادیو در انعکاس اخبار شانزدهمین اجلاس نم

حضور موثر رادیو در انعکاس اخبار شانزدهمین اجلاس نم

جام جم آنلاین: رسانه ملی به ویژه رادیو با انعکاس مطلوب اخبار شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیر متعهد، نقش موثری در توفیق اجلاس و برنامه‌های آتی آن دارد.

  به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، محمدحسین صوفی، معاون صدای رسانه ملی با اشاره به اهمیت برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در کشورمان گفت: حضور بیش از دو سوم از کشورهای جهان در ایران که عضو اجلاس جنبش غیر متعهد‌ها هستند نشان از جایگاه ویژه کشورمان در منطقه و جهان داشته و دارای پیام تعیین کننده و موثر است.

  صوفی با بیان این‌که همه ارکان کشور به ویژه رسانه ملی برای برگزاری موثر اجلاس سران جنبش عدم تعهد فعال شدند، اظهار کرد: رادیو نیز با هدف آگاهی بخشی، تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی در سه مقطع قبل از اجلاس، در حین برگزاری این نشست و پس از آن به صورت ویژه‌ای فعالیت داشته و از طریق شبکه‌های تخصصی و عمومی متناسب با هدف و ماموریت خود برنامه ریزی کرده است.

  وی در تشریح فعالیت شبکه‌های رادیویی عنوان کرد: تولید و پخش برنامه‌های مستند، گفت و گو محور، مستند گزارشی، مصاحبه با کارشناسان، تهیه گزارش از آداب و رسوم کشورهای عضو، پخش موسیقی ملل، معرفی دستاوردهای کشورمان، انعکاس لحظه به لحظه حضور کارشناسان، روسای جمهور و وزرای امور خارجه جزو فعالیت‌های رادیو در پوشش این اجلاس بین‌المللی بوده است.

  صوفی در ادامه به روحیه همگرایی و وجود تعصب کارگروهی در میان کارکنان رادیو اشاره کرد و گفت: همکاران رادیو در طول زمان‌های گذشته با تعلق خاطر نسبت به امور کشورفعالیت‌های مطلوب و گسترده‌ای داشتند که از جمله مهم‌ترین آنها حضور فعال و پررنگ در انعکاس فعالیت‌های این اجلاس بود.

  معاون صدای رسانه ملی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه در پوشش اخبار اجلاس خاطر نشان کرد: خوشبختانه رسانه ملی با توجه به جایگاه رفیع خود در کشور برای پخش برنامه‌هایی که به رشد و ارتقاء کشور کمک می‌کند، حضور فعال و پررنگی داشته و رادیو نیز در این زمینه به خوبی ایفای نقش کرده است.

وی در پایان با بیان این‌که انعکاس مطلوب این رخداد بزرگ سیاسی به تحرک و تعهد رسانه‌ها وابسته است، اظهار کرد: رسانه ملی به ویژه رادیو و دیگر رسانه‌های داخلی می‌توانند با برنامه ریزی‌های مناسب و انعکاس اخبار و رویداد‌های شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیر متعهد برای توفیق در اجلاس آتی نیز نقش داشته باشند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.