حضور پررنگ مردم در انتخابات نشانه عزم مردم برای حمایت از انقلاب است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پررنگ مردم در عرصه انتخابات به دشمنان اثبات می‌کند که تحریم‌ها، تهدیدها، مشکلات اقتصادی و نارسایی‌ها نتوانسته است در عزم مردم برای حمایت از انقلاب اسلامی خللی وارد کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام ۳۰ بهمن‌ماه در دهمین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه در کشور، اظهار کرد: امسال برای جمهوری اسلامی یک سال پرحادثه بود و مردم ما با حضور میلیونی خود در صحنه‌های مختلف نقشه دشمنان را نقش برآب کردند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی بارها تلاش کردند تا حضور مردم را در راهپیمایی‌های حمایت از انقلاب اسلامی کمرنگ کنند و بگویند آمارهایی که از حضور  میدانی مردم در عرصه ارائه می‌شود حقیقت ندارد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات یک آزمون بزرگ برای مردم کشورمان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: تک تک آرای مردم ثبت می‌شود، حضور پررنگ مردم در این عرصه به دشمنان اثبات می‌کند که تحریم‌ها، تهدیدها، مشکلات اقتصادی و نارسایی‌ها نتوانسته است در عزم مردم برای حمایت از انقلاب اسلامی خللی وارد کند.

نکونام تأکید کرد: اگر حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد، دشمن به این نتیجه می‌رسد تا فشارها را بر روی مردم بیش‌تر کند، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تأکید ویژه‌ای بر حضور مردم در انتخابات داشته‌اند و آن را به نوعی یک تکلیف شرعی عنوان کرده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ادای تکلیف شرعی برای مؤمنان وظیفه است، خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی از مردم انتظار دارد با حضور پررنگ در انتخابات فرد اصلح را بر اساس معیارهای اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری به طور آگاهانه انتخاب کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اقتصاد دانش‌بنیان در شکوفایی اقتصاد کشور، گفت: مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای بر عبور از اقتصاد نفتی به سمت و سوی اقتصاد دانش‌بنیان داشته‌اند، در این مسیر نیز گام‌های خوبی برداشته شده است، باید تلاش کنیم از اقتصاد تک محصولی نجات پیدا کنیم.

نکونام در ادامه با بیان اینکه تمامی اقدامات و طرح‌های ما باید پیوست فرهنگی داشته باشد، یادآور شد: سال‌ها متمادی بر روی این مسئله دغدغه‌مند بودیم، اما متأسفانه در بسیاری از حرکت‌های ما نگاه فرهنگی وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری پیوست فرهنگی برای اجرای تمامی طرح‌ها در کشور  را از مصوبات شورای انقلاب فرهنگی عنوان و اضافه کرد: این مسئله دارای اهمیت بالایی است و باید با جدیت دنبال شود و برای اجرای سند پوست‌نگاری فرهنگی نیازمند ضمانت اجرایی هستیم.

وی در پایان با انتقاد از وضعیت دهستان موگویی از توابع شهرستان کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری، تاکید کرد: متأسفانه راه ارتباطی حدود ۴ هزار نفر از مردم این دهستان در فصل پاییز و زمستان بسته می‌شود، مردم این منطقه گلایه‌های بسیاری نسبت به این موضوع دارند، نیاز است مسئولان به مشکلات این منطقه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.