حضور ۱۸۰ شرکت داخلی و خارجی در دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش؛ ۹ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۹۳ با حضور ۱۸۰ شرکت بزرگ سرمایه گذاری مسکن، انبوه سازان، تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه ساختمانی و شرکت های وابسته به حوزه صنعت ساختمان از جمهوری اسلامی ایران و ۹ کشورجهان، برگزار می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش؛ در این نمایشگاه ؛جدیدترین و نوین ترین دستاوردها ، تولیدات و فنآوری های علمی و صنعتی در زمینه مصالح ساختمان پایه ، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، آسانسور و بالابرها،خانه های پیش ساخته، نقشه کشی و طراحی، سیستمهای تصفیه آب، تأسیسات حرارتی و برودتی، ابزار آلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و لوازم کار و ایمنی،در و پنجره ، شیشه و ماشین آلات وابسته، معماری، دکوراسیون، نماسازی، پوششهای سقف و دیوار، کفپوش،لوله و اتصالات،کاشی و سرامیک،برق وتجهیزات الکترونیک،صنایع زیر بنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی، عایقهای صوتی و حرارتی، محوطه سازی و دکوراسیون داخلی  ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت..

از کل شرکت کنندگان دراین نمایشگاه، از ۱۴۵ شرکت داخلی و ۳۵ شرکت خارجی و مربوط به کشورهای، فنلاند، مالزی، ایتالیا، چین، انگلستان، تایوان، ترکیه، کره جنوبی و هلند است.

دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش را اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش ، وزارت راه و شهرسازی ، سازمان توسعه تجارت ایران ، اتحادیه ها و انجمن های ساختمانی و دیگر نهادهای مرتبط برگزار می کند.

مدیر کل روابط عمومی اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران دربارهٔ برگزاری این نمایشگاه گفت: دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با هدف توسعه و گسترش سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان سازی کشور ،کمک به رونق ساخت و ساز ، شناخت توانمندیها و کمبودهای صنعت ساختمان ، آشنائی با پیشرفت های روز این صنعت در جهان ، اشتغالزائی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکتهای فعال در زمینه ماشین آلات ، تجهیزات ، مصالح ، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان و عمران  برگزار می گردد.

سید سعید شکرآبی افزود: برنامه ریزی شده تا مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور مقامات کشوری ، معاون رئیس جمهور ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، معاونان بعضی از وزارتخانه ها ، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، روسای اتاق های تعاون و اتاق های بازرگانی و جمعی از صاحبان صنایع ساختمانی و انبوه سازان برگزار شود. 

مدیر کل روابط عمومی اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران به بعضی از برنامه های جانبی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش؛ برنامه های جانبی از جمله برگزاری نشستهای علمی در زمینه های سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان ها،استفاده از مصالح سبک و با کیفیت، بازسازی بافتهای فرسوده و مقاوم سازی ساختمانهای روستایی و نیز همایشهای تخصصی متنوع دیگر، کارگاه های آموزشی و سمینارهای مرتبط با صنعت ساختمان برگزار خواهد شد. 

شکرآبی خاطر نشان کرد: حضور همزمان شرکت های خارجی و تولید کنندگان داخلی در دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش ، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر بین تولید کنندگان و فعالان ساخت و ساز خواهد بود که می تواند زمینه سبب سیاست گذاری صحیح برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا و تداوم ثبات قیمت ها در بخش مسکن باشد .

گفتنی است دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش؛از ۹ تا ۱۲ اردیبهشت ماه هر روز از ساعت۱۷ تا ۲۱ در محل نمایشگاههای بین المللی جزیره زیبای کیش ، آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.