حضور ۲۱۰ شرکت داخلی و خارجی در سیزدهمین نمایشگاه تله کام

این مطلب در تاریخ جمعه ۱۹م آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

به گزارش خبرنگار مهر، در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی ۱۸۵ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۲۲ شرکت خارجی از ۸ کشور جهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاع رسانی در معرض دید کارشناسان و علاقه مندان قرار می دهند.

آلمان، انگلستان، ایتالیا، چین، سوئیس، کانادا، کره جنوبی و لهستان از جمله کشورهایی می باشند که شرکتها و نمایندگی هایی از آنها در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۲ حضور یافته اند.

سیزدهمین نمایشگاه صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تله کام ۲۰۱۲ –  در سالنهای ۶،۷،۸،۹،۱۰،۱۱،۱۲،۱۳ و ۲۷ در فضایی به مساحت ۲۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع و همچنین فضای بازار برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه گروه شرکتهای مخابرات ایران، شرکتها و اپراتورهای اول، دوم و سوم، شرکتهای زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکتها گروههای بخش خصوصی حضور دارند و تازهترین و نوین ترین سرویس ها، دستاوردها و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

ایجاد فرصت برای ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات، فراهم نمودن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به داخل کشور، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت پویا و تامین نیازمندیهای این صنعت در داخل کشور، عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی های شرکتها و تولیدکنندگان کشورمان و اطلاع رسانی درباره آخرین دستاوردهای صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع رسانی دیگر کشورها، مهمترین اهداف برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تله کام ۲۰۱۲ – است.

سیزدهمین نمایشگاه ایران تله کام از ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.