حضور۱۰۴ پایگاه اینترنتی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

سیبنا: مدیر بخش رسانه‌های برخط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد گفت: در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال ۱۰۴ پایگاه اینترنتی فعال در فضای مجازی کشور در حوزه‌های مختلف حضور دارند.

 به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ایران به نقل از فارس محمدرضا اصنافی اظهار داشت: همزمان با برگزاری ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ۱۰۴ پایگاه اینترنتی فعال در فضای مجازی کشور در بخش رسانه‌های برخط این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی گفت: از مجموع این تعداد پایگاه اینترنتی ۷ پایگاه در حوزه اقتصادی، ۷ پایگاه دین و اندیشه، ۹ پایگاه ادبیات و هنر، ۱۰ پایگاه آموزش و مرج، ۲۵ پایگاه در حوزه جامعه و فرهنگ، ۷ پایگاه خانه و خانواده، ۲ پایگاه ورزشی و سرگرمی، ۸ پایگاه کاربر محور، ۸ پایگاه خدمات الکترونیک، ۱ پایگاه موتورجستجوگر، ۱۰ پایگاه خبری و ۶ پایگاه در حوزه خدمات وب فعالیت خواهند داشت.

مدیر بخش رسانه‌های برخط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ادامه داد: همچنین در ایام برگزاری این نمایشگاه نمایش تاریخچه ارتباطات از عصر ما قبل تاریخ تا عصر ارتباطات دیجیتال در «غارموزه» نمایشگاه برگزاری می‌شود.

اصنافی به دیگر قسمت‌های بخش رسانه‌های برخط نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اشاره کرد و افزود: نمایش فرصت‌ها و تهدیدات اینترنت در قالب آثار حجمی و مفهومی، نمایش فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی و … از دیگر قسمت‌های بخش رسانه‌های برخط نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال است.

وی به برگزاری جلسات نقد، بررسی و نمایش فیلم‌های مستند در ایام برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ۶ جلسه نقد و بررسی و نمایش فیلم‌های مستند با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.