حفاری و تکمیل ۱۱ حلقه چاه توسعه ای در سال جاری

به گزارش ایرنا از شبکه اظلاع رسانی نفت و انرژی، ‘مسعود افشار’ افزود: از ابتدای سال تاکنون با تلاش مستمر کارکنان این شرکت ۳۳ هزار و ۹۵۱ متر حفاری در حوزه های نفتی کشور انجام شد که ۳۳ هزار و ۱۳۲ متر آن مربوط به چاه های توسعه ای (جدید) بوده است.

وی با اشاره به پیوستن دستگاه حفاری سنگین ۳۸ فتح به ناوگان تحت مدیریت عملیات دو حفاری، اظهارداشت: با اضافه شدن این دکل، شماره دستگاه های این بخش به ۲۳ دستگاه افزایش یافت.

افشار تعداد چاه های حفاری شده را ۵۶ حلقه طی سال گذشته دانست و تصریح کرد: هم اکنون گستره فعالیت مدیریت عملیات خشکی دو شرکت ملی حفاری مناطق نفت خیز جنوب، شرکت نفت مناطق مرکزی و پروژه های حفاری در میدان های نفتی آزادگان شمالی، جنوبی و یادآوران است.

مدیرعملیات حفاری خشکی ۲ شرکت ملی حفاری ایران در زمینه برنامه های سال جاری افزود: شتاب بخشی در تحقق پروژه ها، رعایت بیش از پیش استانداردها و اعمال مقررات تعریف شده از سوی اچ اس ایی، افزایش ضریب ایمنی در کار، آموزش کارکنان و به کارگیری دستگاه های حفاری جدید با توجه به روند توسعه ای کارها، مهمترین سرفصل برنامه های این مدیریت در سال تولید ملی است.

بنابراین گزارش، شرکت ملی حفاری ایران به منظور دستیابی به اهداف کیفی و شتاب بخشی به اجرای پروژه های حفاری و خدمات فنی و تخصصی این صنعت، اقدام به ایجاد مدیریت های عملیات حفاری خشکی یک، ۲ و ۳، مدیریت عملیات حفاری دریا، مدیریت نگهداری و تعمیرات دستگاه ها و تجهیزات (نت) و مدیریت سیالات کرده است.

در زمان حاضر این شرکت با بکارگیری افزون بر ۷۰ دستگاه حفاری در قالب مدیریت های پیش گفته عملیات حفاری، ارایه خدمات فنی و تخصصی صنعت حفاری را در مناطق خشکی و دریایی ۱۱ استان کشور برعهده دارد.

اقتصام**۹۱۸۶ ۱۵۶۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۶۳۷۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.