حفظ و نگهداری ۳۱ هزار و ۲۴۳ اصله درخت در کرج

۲۸خردادماه،

رئیس اداره حقوقی و املاک فضای سبز شهرداری کرج گفت: طی سال قبل تعهد حفظ سی و یک هزار و ۲۴۳ اصله درخت کاشت ۱۳ هزار و ۶۸۱ اصله درخت درمناطق ۱۲ گانه از مالکین اخذ شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رضا موسوی فرد با اشاره به گام بزرگ این سازمان در راستای حفظ و گسترش و نگهداری فضای سبز و باغت این کلانشهر اظهار داشت: قانون حفظ و گسترش فضای سبز ، در دی ماه سال ۹۰ تدوین و پس ازتصویب شورای شهر، از ابتدای سال ۹۱ اجرایی شده است.
وی افزود: با کاشت ۱۳ هزار و ۶۸۱اصله نهال در سطح شهر و باغات تقریبا ۲۱۸ هزار و ۸۸۶ متر مربع به فضای سبز شهر کرج افزوده خواهد شد.
موسوی فرد ادامه داد: برای اجرای بعضی از پروژه های عمرانی در شهر نیاز است که تعدادی از درختان قطع و یا جابجا شوند که این مهم نیز پس از بررسی کارشناسی و طرح در کمیسیون ماده ۷ تصمیم گیری می گردد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور حل مشکلات و درخواست های شهروندان و املاک نیاز به قطع درخت با بهره گیری از کارشناسان مجرب سازمان اعم از باغبانی، دفع آفات، عمران و همچنین کارشناسان رسمی دادگستری تعداد هزار و ۲۶۰ فقره کارشناسی صورت پذیرفت و به ۴۴ درخواست مردمی رسیدگی شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.