حقایقی جالب در مورد Galaxy Note 2

آنچه که از ظاهر امر بر می آید اینست که Galaxy Note 2 همراه با نسل بعدی آیفون اپل منتشر خواهد شد، حال که مردم زیادی در انتظار ورود به بازار این گجت هستند در اینجا فهرستی از برخی ویژگی های آن را که تاکنون نشنیده اید برای شما لیست نموده ایم.
تلفن هوشمند Galaxy Note 2 سامسونگ بر روی سیستم عامل Android Jellybean اجرا می شود. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش Unbreakabe Display Panel است که علاوه بر استحکام زیاد فوق العاده نازک است.
Galaxy Note 2 نسبت به مدل های پیشین خود دارای رزولیشن بهتر و طراحی باریکتری است و همچنین نسبت به Galaxy Note عمری باتری طولانی تری دارد. اجرای معماری Intel x86 در مدارهای برق این ورژن گلکسی برترین اولویت را دارد.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Ciol، این محصول سامسونگ که تا ماه اکتبر وارد بازار خواهد شد قابلیت دو منظوره یعنی هم تلفن هوشمند و هم تبلت را دارد. بسیاری از فعالیت صنعت تلفن هوشمند و کامپیوترهای تبلت با در نظر گرفتن جنبه های فوق الذکر Galaxy Note 2 سامسونگ آن را برتر از ورژن بعدی iPhone 4S اپل می دانند (تقریبا رونمایی همزمانی دارند) بنابراین از اکنون می توان گفت جنگ بر سر برتری بین اپل و سامسونگ وارد دور تازه ای شده است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.