حقه​بازها در سوپرمارکت​ها +خاطرات یک الاغ

به گزارش خبرآنلاین، انتشارات سوره مهر در ادامه «عرضه کتاب در «سوپرمارکت‌ها» دو کتاب کودک و نوجوان «حقه بازها» و «خاطرات یک الاغ» را در سوپرمارکت‌های مناطق شمال و شمالغرب تهران عرضه کرد.

رمان «خاطرات یک الاغ» نوشته سوفی سگور با ترجمه سهیلا صفوی با شیوه تخیل‌آمیز٬ گرفتاری‌ها و رنج‌های یک الاغ را بازگو می‌کند. در ابتدای این داستان که از زبان الاغ نقل می‌شود٬ می‌خوانیم: من به یک کشاورز بداخلاق و مغرور تعلق داشتم. اربابم تمام سبزیجات و میوه‌هایی را که در طول هفته رسیده بودند٬ جمع می‌کرد و درون سبد‌هایی بر پشت من گذاشته٬ مرا مجبور به طی کردن مسافت طولانی می‌کرد….

همچنین «حقه‌بازها» نوشته مارتین بنت با ترجمه پروین علییپور شامل ۱۰ افسانه داستانی کوتاه است که قهرمانان آن حیوانات هستند.

تاکنون علاوه بر کتاب «دا» که آغازگر این طرح بود، کتاب‌ها «شاه بی‌شین» و «شطرنج با ماشین قیامت» و مجموعه شش جلدی «چگونه هنرمند شویم؟» از این طریق در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ها می توانند با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.