حقیقی:برای پرسپولیس کلاس نمی‌گذارم

۲۷ آبان ،

علیرضا حقیقی در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: برای نشان دادن پایم به دکتر نوروزی و طباطبایی امروز راهی تهران خواهم شد تا مشخص شود که چه وقتی می‌توانم تمرینات خودم را آغاز کنم.

وی افزود: سپس کار خودم را در تهران دنبال می‌کنم و منتظر می‌مانم تا یاوری فردا(یکشنبه) طبق اعلام خودش نظر نهایی را درباره انتقالم به پرسپولیس بدهد.

حقیقی ادامه داد: متاسفانه حرف و حدیث درباره انتقال من زیاد است اما باور کنید خود جعفری هم برای کمک به فجر با این انتقال راضی بود و تصمیم گرفته شد.

حقیقی خاطرنشان کرد: در تمرین قبل صحبت‌های زیادی درباره من و پرسپولیس شده اما من هیچ وقت برای رویانیان و پرسپولیس به دنبال کلاس گذاشتن نیستم تا خودم را بزرگ کنم.من مطمئنم هر بازیکنی که از پرسپولیس پیشنهاد داشته باشد به این تیم می‌آید چون این یک افتخار است.

وی افزود: البته بازی برای فجر نیز یک افتخار است. من به این تیم اعتقادهای قلبی دارم، بار اول متاسفانه افتخار برای حضورم در پرسپولیس کمی خوب نبود و اتفاقات خوبی نیفتاد اما امیدوارم این بار با مساعدت یاوری بحث حضورم در پرسپولیس برای کمک به فجر فراهم شود.

هافبک تیم فجر خاطرنشان کرد: اگر من به پرسپولیس بیایم قطعا به فجر که در این شرایط مشکل مالی دارد کمک خواهد شد. من همیشه دوست داشتم روزی از فجر جدا شوم که به این تیم کمک کنم، امیدوارم که تکلیف من تا روز یکشنبه مشخص شود تا در صورتی که توافقات انجام شد با پرسپولیس قرار داد داخلی خودم را امضا کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.