حقیقی:درمورد اظهارات گل‌محمدی حرفی ندارم

۲۶ام بهمن ،

رضا حقیقی اظهار داشت: متأسفانه به دلیل اینکه در سه بازی قبل تساوی‌های پشت سرهم داشتیم کمی استرس در بازی مقابل گهر به ما غلبه کرد و در آن شرایط ایده‌آل نبودیم.

به گزارش فارس،وی افزود: مقابل گهر خوب آغاز کردیم و حتی دروازه حریف را باز کردیم اما در نیمه دوم بر اثر یک اتفاق دروازه ما باز شد و تا آمدیم به خودمان بیاییم گل دوم را در ناباوری دریافت کردیم.

حقیقی ادامه داد: بعد از خوردن گل دوم شرایط خیلی سخت شد و همه چیز به هم پیچید اما باید از همه بازیکنان تقدیر کرد که با یک همت همگانی در پایان بازی پیروز میدان بودیم. خدا خواست تا ما گهر را شکست بدهیم و حتی یک پنالتی را هدر دادیم. در کل تعداد موقعیت‌‌ها در بازی مقابل گهر از دست ما در رفته بود.

وی در خصوص اظهارات گل محمدی مبنی بر اینکه اگر جای کی‌روش بود حقیقی و نوری را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد، گفت:‌ من دربارهٔ این حرف آقا یحیی صحبتی نمی‌کنم اما می‌توانم انتظارشان از من بیشتر باشد خودم هم از خودم راضی نیستم. اما شرایط هر بازی به خودش بستگی دارد. برای آرامش بیشتر باید خوب تمرین کنم و در این باره حرفی نزنم.

حقیقی در خصوص بازی با سپاهان نیز گفت: ما با یکی از بهترین‌ تیم‌ها و هافبک‌های فوتبال ایران باید بازی کنیم. سپاهان قطعاً مدعی اصلی قهرمانی است و آنها نشان دادند تیمی خطرناک و فرصت طلب می باشند اما احساس من این است که بازی با سپاهان از بازی با گهر برای ما آسان‌تر است و می‌توانیم به سه امتیاز برسیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.