حقیقی: باید نفت را شکست دهیم

۱۸م دیماه ،

رضا حقیقی در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیمی پرسپولیس پس از ۳ بازی قبل در نیم‌فصل دوم بسیار خوب است. البته اگر بازی با گهر برگزار می‌شد شرایطمان به مراتب بهتر بود.

وی افزود: به دنبال توجیه نیستم اما بعد از آمدن یحیی گل محمدی اوضاع بهتر شده ولی متاسفانه بعد از لغو بازی با گهر دو روز مجبور شدیم تا تمریناتمان را در سالن پیگیری کنیم.

حقیقی ادامه داد: با تمام این شرایط باید فردا نفت را شکست دهیم. امیدوارم که به هدف خود مقابل تیم خوب نفت برسیم.

وی در خصوص اینکه دو اخطاره است و به این فکر میکند که بازی دربی را از دست ندهد، گفت: راستش را بخواهید اگر بگویم به سه اخطاره شدن و از دست دادن دربی فکر نمی‌کنم دروغ است خیلی دوست دارم در دربی بازی کنم تا در آینده از این تجربه استفاده کنم.

حقیقی ادامه داد: در بازی مقابل صنعت نفت طوری بازیکن حریف را زدم که خطا بود و کارت هم داشت اما داور نگرفت. باور کنید همان زمان گفتم خدا نکند که کارت بگیرم تا بازی با فجر را از دست بدهم چون دوست داشتم مقابل فجر بازی کنم.

هافبک پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: خیلی دوست دارم تا در دربی بازی کنم اما مطمئن باشید در همه بازی‌ها قبل از دربی با تمام توان به میدان می‌روم. اگر قسمتم شد در دربی به میدان می‌روم اگر هم نشد حتما خواست خدا بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.