حقیقی: دربارهٔ تیم‌ملی حرف نمی‌زنم

۰۶خردادماه،

رضا حقیقی در خصوص خط خوردنش از تیم ملی اظهار داشت: اجازه دهید من در این باره یک کلام هم حرف نزنم. فقط امیدوارم که تیم ملی مسافر جام جهانی شود تا دل مردم شاد شود.

به گزارش فارس ، وی در خصوص پوشیدن شماره ۸ تیم ملی می‌گفت: خودتان می دانید من علاقه خاصی به کریمی دارم اما پوشیدن پیراهن تیم ملی دست خود بازیکنان نیست، ناگهان متوجه شدم که شماره هشت تیم ملی به من رسیده و باور کنید در پوست خودم نمی‌گنجیدم.

حقیقی ادامه داد: وقتی که می‌خواستم با شماره هشت وارد زمین شوم به شوخی به بازیکنان گفتم که الان من را با کریمی اشتباه می‌گیرند و همه برای گرفتن توپ سرمن می‌ریزند، بعد از اینکه این اتفاق افتاد عمانی‌ها متوجه شدند که از کریمی خبری نیست و شماره ۸ تن من است. البته من با پوشیدن این پیراهن قصد گرفتن جای علی آقا را نداشتم و فقط قسمتم این بود که این شماره خوب و محبوب دست من برسد.

وی در خصوص قراردادش با پرسپولیس گفت: خوشبختانه مشکلی ندارم و با پرسپولیس قرار داردم. با قدرت در این تیم کارم را ادامه می‌دهم. خیلی خوشحالم که شاگرد علی دایی هستم و انشاالله پس از سه یا چهار سال ناکامی یک جام به دست بیاوریم تا دل میلیون‌ها هوادار شاد شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.