حماس:استعفای باراک گواهی برشکست اسرائیل در جنگ علیه غزه

۰۷م آذر ،

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) کناره‌گیری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را گواهی آشکار بر شکست نظامی و سیاسی این رژیم در جنگ اخیر علیه غزه ارزیابی کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی روسیاالیوم ، فوزی برهوم شکست نظامی و سیاسی اسرائیل در جنگ علیه مردم غزه را بسیار مهم اعلام و تاکید کرد که اسرائیل در این جنگ به هیچ یک از اهدافش دست نیافت.
فوزی برهوم گفت: «کناره گیری باراک نشان دهنده شکست عملیات “ستون ابر” و پیروزی عملیات “سنگ سجیل” و ضربات مقاومت فلسطین در واکنش به جنایت های رژیم اسرائیل است.»
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: «پرواضح است که رژیم صهیونیستی نتوانست هیچ یک از اهدافش را در جنگ غزه محقق سازد، در حالی که مقاومت فلسطین توانست همه اهدافش را محقق سازد و همه شروطش را در آتش بس به رژیم صهیونیستی تحمیل کند.»

نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین نیزدر مصاحبه با شبکه تلویزیونی القدس کناره گیری ایهود باراک از عرصه سیاسی را شکست آشکار تجاوز رژیم صهیونیستی علیه غزه دانست.
حسنی البورینی دربارهٔ کناره گیری ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از عرصه سیاسی و اینکه آیا پیروزی غزه ممکن است سبب براندازی نتانیاهو نیز شود، گفت بدون شک، زیرا نتانیاهو این نبرد را رهبری می کرد و اگر دخالت آمریکا نبود ، با ورود به عملیات نظامی در مخمصه بزرگتری گرفتار می شد. در نتیجه این شکست ، شکست سنگین و فضاحتباری برای همه کابینه رژیم صهیونیستی و همه کسانی که در تصمیم تجاوز علیه نوارغزه مشارکت داشتند، است. آنها تلاش کردند قدرت بازدارندگی خود را ترمیم کنند اما با شکست مواجه شدند. من اطمینان دارم که نتانیاهو به او (ایهود باراک) ملحق خواهد شد و سقوط او از طریق کناره گیری یا صندوق های رای، هولناک خواهد بود. وی افزود کناره گیری ایهود باراک از عرصه سیاسی شکست آشکار تجاوز این رژیم علیه غزه است.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.