حماسه ۹ دی نقطه اوج بصیرت مردم است

۷ م دیماه ،

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ۹ دی نقطه اوج بصیرت مردمی است که برای پاسداری از اهداف و آرمان‌های انقلابشان در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرده‌اند.

آیت‌الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، حماسه مردم در ۹ دی را نشانه پایبندی آنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ۹ دی نقطه اوج بصیرت مردمی است که برای پاسداری از اهداف و آرمان‌های انقلابشان در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری سه عنصر هویت اسلامی، انسجام داخلی و دفاع از ولایت فقیه را راهبرد اساسی مردم دانست و گفت: ملت در ۹ دی توطئه‌های دشمنان انقلاب را برای براندازی با جنگ نرم خنثی کردند.

آیت‌الله کعبی تبیین حماسه مردم در ۹ دی را یک وظیفه اسلامی و انقلابی خواند و افزود: بعد از فتنه ۸۸ مقام معظم رهبری بیش از دیگران از واژه فتنه اشاره کردند و نسبت به آن هشدا دادند و این مسئله نشان می‌دهد که ایشان به شایستگی نقش بصیرت را در خنثی کردن توطئه‌ها و فتنه‌های آینده می‌دانستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مدیریت حکیمانه رهبری معظم انقلاب کشور را به سلامت از فتنه ۸۸ عبود داد؛ مردم با حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین انتخابات بعد از فتنه نشان دادند که به درستی از نقشه‌های دشمناتن آگاهی دارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.