حماس حکم دادگاه صهیونیستی علیه یک اسیر فلسطینی را محکوم کرد

حماس با صدور بیانیه ای که یک نسخه از آن به دفتر ایرنا در دمشق ارسال شد، افزود که این حکم ظالمانه و تلاشی نافرجام برای شکستن اراده رهبران و نمادهای مقاومت فلسطین است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این حکم ظالمانه به فهرست جنایت ها و جرایم رژیم اشغالگر قدس در حق ملت ما و نمادهای ملی آن اضافه می شود.

حماس با تاکید بر این که چنین احکامی را هرگز نخواهد پذیرفت، افزود: این تلاش های نافرجام هیچ نتیجه ای جز ناامیدی و ناکامی برای این رژیم دربر نخواهد داشت.

این جنبش تصریح کرد: ابراهیم حامد و دیگر دوستانش به کوری چشم دشمن و به خاطر مقاومت ما در دفاع از خاک و مقدسات فلسطین، روزی آزادی خواهند شد و ما به تلاش های جدی خود برای آزادی تمام اسیران دلاور خود ادامه خواهیم داد.

دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی روز گذشته طی حکمی ‘ابراهیم حامد’ یکی از رهبران گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس را به ۵۴ بار حبس ابد محکوم کرد.

ابراهیم حامد(۴۳ ساله) رهبری این گردان ها را در کرانه باختری رود اردن از زمان آغاز انتفاضه تا زمان دستگیری در سال ۲۰۰۶ میلادی بر عهده داشت.

رژیم صهیونیستی گنجاندن نام حامد را در فهرست مبادله اسرای حماس با ‘گلعاد شالیت’ سرباز اسیر اسرائیلی در آبان ماه ۱۳۹۰ هجری شمسی نپذیرفت .

در این مبادله شالیت در مقابل آزادی بیش از هزار فلسطینی آزاد شد.

خاورم**ا.ا**۱۴۳۶**۱۴۳۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۰۵۵۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.