حمام خون مسلمانان میانمار حاصل حقوق بشر غربی!!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نسل کشی مسلمانان به خاطر جلوگیری از رواج اسلام و فرهنگ اسلامی انجام می‌شود.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به قتل عام وحشیانه مسلمانان برمه توسط بودائیان این کشور گفت: دولت برمه نباید بین مردم کشورش فرق بگذارد و باید از کشتار مسلمانان به دست بوداییان جلوگیری کند و همچنین آنها را به خاطر نسل کشی محاکمه کند.

وی با بیان اینکه ایران به عنوان یک کشور مسلمان وظیفه دارد از مسلمانان و مظلومان جهان دفاع کند، تاکید کرد: نسل کشی مسلمانان به خاطر جلوگیری از رواج اسلام و فرهنگ اسلامی انجام می‌شود و کشورهای غربی که خود را حافظ حقوق بشر درجهان می‌دانند چرا امروز در قبال نسل کشی مسلمانان برمه سکوت اختیار کرده‌اند و هیچ موضعی نگرفته‌اند.

نماینده مردم خرم آباد در پایان خاطر نشان کرد: امروز اسلام به عنوان یک فرهنگ برتر در تمام سطوح جهان خود نمایی می‌کند و دشمنان با براه انداختن حمام خون از مسلمانان سعی می‌کنند پیام اسلام به توده های مستضعف نرسد و مردم به این دین الهی گرایش پیدا نکنند.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.