حمایت از منافقین هزینه‌بر است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به خروج آخرین بازماندگان منافقین از پادگان مخوف اشرف گفت: کشورهایی که می‌خواهند وارد بازی خطرناک حمایت از منافقین شوند باید بدانند که این اقدام برای آنها هزینه‌بر و نشان دهنده ماهیت ضد بشری آنها خواهد بود.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیا‌ن‌اینکه تاسیس پادگان مخوف اشرف توسط صدام و تقدیم آن به آمریکا، ثمره‌ای جز ترور و کشتار مردم بی‌گناه ایران و عراق نداشت، گفت: با وجود عزم مردم عراق برای اخراج منافقین از این کشور و همراهی دولت، گروهک تروریستی منافقین چاره‌ای جز ترک خاک عراق نداشت.

وی در ادامه با اشاره به حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از این گروهک تروریستی افزود: از آنجایی که منافقین، نوکران حلقه به گوش آمریکا هستند، بدون شک آمریکا درصدد استفاده ابزاری از منافقین در جهت رسیدن به اهداف پلید خود است و آنان را در کشوری همسو با سیاست‌های خود در منطقه مستقر خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه تصریح کرد: کشورهایی که می‌خواهند وارد بازی خطرناک حمایت از منافقین شوند باید بدانند که این اقدام برای آنها هزینه‌بر خواهد بود و آنها باید تبعات پذیرش منافقین در عرصه داخلی و بین‌المللی را پذیرا باشند، ضمن‌آنکه کشور پذیرنده ماهیت ضد بشری خود را با این اقدام نشان خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به ماهیت جنایتکارانه و خیانت‌کارانه منافقین اظهار داشت: قدر مسلم این است که در آینده نیز منافقین ابزاری در اختیار استکبار جهانی خواهند بود، چرا که اگر پیروی از سیاست‌های آمریکا نداشته باشند، کشورهای حامی آمریکا نیز آنها را نخواهند پذیرفت.

گفتنی است، ۶۸۰ نفر از آخرین بازماندگان منافقین در کمپ اشرف، بامداد روز یکشنبه(۲۶ شهریورماه) از این محل که سال‌ها در آن لانه کرده بودند، خارج و به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شدند تا از آنجا مکانی دیگر برای زندگی رقت بار خود بیابند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.